تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819655419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادینهو: برای آقای گلی در قطر آماده هستم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ادینهو: برای آقای گلی در قطر آماده هستم




لوسیانو ادینهو آقای گل فصل گذشته لیگ ایران با قراردادی یکساله به تیم السیلیه پیوست.





ورزش سه: ادینهو که فصل گذشته نقش اصلی خط حمله تراکتور را بازی می کرد و آقای لیگ چهاردهم شد ترجیح داد در قطر فوتبالش را ادامه دهد. این مهاجم در مورد شرایطش در جمع آبی پوشان السیلیه گفت و گویی با ورزش سه انجام داد:

خانواده ام در قطر راحت تر هستند

من برای فصل آینده قطر را انتخاب کرده ام تا هم خودم و هم خانواده ام شرایط خوبی داشته باشیم. این باشگاه پیشنهاد خوبی به من داد و من هم قبول کردم.من باید به فکر آینده ام باشم و به همین خاطر قطر را انتخاب کرده ام و می خواهم در قطر پیشرفت کنم.سال گذشته در تراکتور پیشنهاد خیلی خوبی داشتم و توانستم آقای گل شوم. من در این 6 سال خاطرات خوبی از مردم ایران دارم و در تبریز هم با حضور مردم این شهر همه چیز فوق العاده بود.

اینکه قطر را انتخاب کرده ام دلیل نمی شود که ایران و تراکتور را دوست نداشته باشم. من تبریز و مردم این شهر را دوست دارم و اگر قرار بود به ایران برگردم حتما باز هم به تراکتور برمی گشتم و اصلا در این مدت مذاکره ای نداشتم. السیلیه تیم خوبی است و چند بازیکن ایرانی دیگر که معروف هستند مثل آندو، نوری، دژاگه ، قوچان نژاد و .. در قطر بازی می کنند که لیگ قوی است.

برای آقای گلی در قطر آماده هستم

من در قطر هم می خواهم آقای گل شوم و تمام تلاشم را می کنم تا در رقابت با مهاجمان قوی که در لیگ ستارگان این کشور هستند آقای گل شوم.سال گذشته هم گفتم، آقای گل می شوم و شدم. من بازیکن حرفه ای هستم و با تمام وجود برای تیمم بازی می کند.

یاشاسین آذربایجان

در اینستاگرامم پستی گذاشتم و نوشتم یاشاسین آذربایجان و می خواهم به مردم تبریز و هواداران تراکتور بگویم من هیچوقت آنها را فراموش نمی کنم و همیشه در قلب من جای دارند و شاید هم روزی به ایران برگشتم چون این کشور را دوست دارم.

7 روز دیگر با السیلیه تمرین می کنم

از 7 روز دیگر تمریناتم را با تیم جدیدم شروع می کنم و با این تیم به اردو می روم و امیدوارم از همان ابتدای فصل گلزنی هایم را شروع کنم و برای آقای گلی دوباره آماده هستم.






تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن