تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804259585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمازگزاران عيد سعيد فطر بيمه مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ تير ۱۳۹۴ (۱۶:۲۶ب.ظ)
معاون خدمات شهري شهرداري تهران خبر داد: نمازگزاران عيد سعيد فطر بيمه مي‌شوند موج - معاون خدمات شهري شهرداري تهران از نورافشاني چندين نقطه پايتخت به مناسبت عيد سعيد فطر و نورپردازي ويژه در تمامي مناطق 22 گانه شهر تهران خبر داد و گفت: امسال کليه نمازگزاران عيد سعيد فطر در طول اين مراسم بيمه هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، مجتبي عبدالهي با اعلام اين مطلب در خصوص چگونگي برگزاري مراسم باشکوه نماز عيد سعيد فطر گفت: به مناسبت عيد سعيد فطر سازمان زيباسازي با همکاري مناطق 22 گانه نسبت به نورپردازي و آذين‌بندي معابر و ساختمان‌هاي شاخص شهر تهران اقدام خواهد کرد. ضمن اين‌که چندين نقطه از شهر تهران بعد از اعلام عيد سعيد فطر، در شب عيد نورافشاني مي‌شود.

اختصاص 4 هزار دستگاه اتوبوس براي جابجايي نمازگزاران
معاون شهردار تهران با اعلام آمادگي صددرصدي حمل‌ونقل عمومي براي جابجايي نمازگزاران اذعان داشت: به‌منظور حضور حداکثري نمازگزاران در نماز عيد سعيد فطر در مصلي امام خميني(ره) تعدادي اتوبوس براي اعزام نمازگزاران از مساجد شاخص شهر تهران به مصلي تهران تدارک ديده‌شده است.
عبدالهي در ادامه افزود: 4000دستگاه اتوبوس نسبت به انتقال نمازگزاران از مبادي اصلي، ميادين و مساجد سطح شهر به مصلي امام خميني(ره) و به‌صورت رايگان از ساعت 5 صبح روز عيد فطر تا پايان مراسم به شهروندان خدمات‌رساني مي‌کنند.

کاهش سرفاصله حرکت قطارهاي مترو
وي در ادامه افزود: شرکت مترو نيز از ساعت 5 صبح تا ظهر روز عيد فطر (ساعت 12) نسبت به جابجايي نمازگزاران از کليه خطوط و به‌صورت رايگان اقدام خواهد نمود، ضمن اين‌که در صورت ضرورت سرفاصله حرکت قطارها از 4 تا 5 دقيقه به 2 تا 3 دقيقه کاهش خواهد يافت.سازمان تاکسيراني نيز با 400 دستگاه ون و در پنج مسير به‌صورت رايگان از ساعت 5 صبح تا پايان مراسم روز عيد فطر نسبت به ارائه خدمات به نمازگزاران اقدام خواهد کرد. ضمن اين‌که 50 دستگاه تاکسي نيز به ستاد گمشدگان اختصاص‌يافته است.

برگزاري جشن‌هاي مغفرت در بوستان‌ها، مراکز فرهنگي و فرهنگسراهاي منتخب
عبدالهي اضافه کرد: معاونت فرهنگي، اجتماعي شهرداري تهران با همکاري سازمان فرهنگي و هنري نيز اقدام به برگزاري جشن مغفرت به مدت 3 شب در بوستان‌ها و مراکز فرهنگي و فرهنگسراهاي شاخص سطح شهر تهران ازجمله اشراق، بهمن، خاوران، رازي و توچال خواهد کرد.
عبدالهي در ادامه به توزيع محصولات فرهنگي و اقدامات ديگر در روز عيد سعيد فطر اشاره داشت و گفت: تهيه محصولات فرهنگي براي گروه‌هاي سني مختلف در قالب پازل، موضوعات سرگرمي، شعر، معما، کتابچه، تهيه 000ر100 دعاي قنوت عيد سعيد فطر، توزيع بسته‌هاي پذيرايي، توزيع آب‌معدني، چاپ 50000 نسخه نقشه براي راهنمايي و هدايت نمازگزاران به پارکينگ‌ها،مسيرهاي اصلي و... با موضوع کمپين آسماني آبي و زمين پاک ازجمله مواردي است که در ايستگاه‌هاي فرهنگي و صلواتي متعددي که همزمان با عيد فطر در محدوده مصلي بزرگ تهران برپا مي‌شود، در بين نمازگزاران توزيع خواهد شد.

استقرار 55 دستگاه خودروي سبک و سنگين آتش‌نشاني در مصلاي تهران
عبدالهي در ادامه به تشريح اقدامات سازمان آتش‌نشاني پرداخت و گفت: سازمان آتش‌نشاني نيز ضمن آمادگي براي انجام مأموريت‌هاي خود در کل شهر با اختصاص 55 دستگاه خودروي سبک و سنگين براي روز عيد فطر شامل 24 دستگاه خودروي سنگين حريق،يک دستگاه فوماتيک، يک دستگاه نردبان، يک دستگاه تانکر 12 هزار ليتري، 3 واحد کامل نجات، 13 موتورسيکلت و 12 خودروي سبک و مجموعاً 140 نفر آتش‌نشان که 20 نفر در رينگ اول و 120 نفر در رينگ دوم استقراريافته و آماده ارائه خدمات در مواقع اضطراري در مصلاي تهران خواهند بود.

آذين‌بندي فروشگاه‌هاي شهروند و ميدان‌ها ميوه و تره‌بار
وي در ادامه به آمادگي شرکت خدماتي کالاي شهروند در برگزاري و گراميداشت عيد سعيد فطر در اين فروشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: آذين‌بندي فروشگاه‌ها و پذيرايي از مشتريان، پخش آهنگ مناسبتي اعطاي هدايا به مشتريان وفادار، ارائه تخفيف 5 تا 50 درصدي به تعداد 4800 بارکد کالا و تبريک عيد به مشتريان وفادار از طريق SMS و... ازجمله اقدام اين شرکت است. همچنين سازمان ميادين ميوه و تره بار تهران نيز نسبت به تزيين ميدان‌ها و بازارها، نصب برنوشته و پوستر تبريک عيد سعيد فطر و پخش نمايه‌هاي مناسبتي، برگزاري جشن‌هاي ويژه اقدام خواهد کرد.
عبدالهي در ادامه در رابطه با فعاليت ميدان‌ها ميوه و تره‌بار در ايام عيد فطر اذعان داشت: در صورتي‌ که عيد سعيد فطر روز شنبه 27 تير باشد، ساعت کار ميدان‌ها روز جمعه 26 تير تا ساعت يک ظهر خواهد بود و در روز 28 تير نيز تمامي ميدان‌ها بازخواهند بود.
وي به برگزاري جشنواره نوآرايي و انتخاب 12 اثر حجمي توسط هيئت‌داوران اشاره داشت و گفت: همزمان با عيد سعيد فطر پس از جانمايي توسط سازمان زيباسازي و شرکت ساماندهي اين آثار در محور 17 شهريور به‌منظور ايجاد فضايي مفرح و شاد نصب خواهد شد.
به گفته عبدالهي با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي به‌عمل‌آمده به‌منظور رفاه حال نمازگزاران؛ عزيزاني که در نماز عيد فطر امسال شرکت مي‌کنند در طول اين مراسم بيمه خواهند بود.
وي در ادامه ساير اقدامات حوزه خدمات شهري را برشمرد و گفت: اکران طرح‌هاي تبليغاتي و اطلاع‌رساني در مقابل مساجد و معابر سطح شهر تهران در ارتباط با روز عيد فطر و اهميت اقامه نماز عيد فطر ،برنامه‌ريزي‌هاي لازم به‌منظور نظافت و رنگ‌آميزي جداول، زير مخزني‌ها، رفيوژها، خط‌کشي معابر،روان‌سازي آب در داخل انهار، شستشوي درختان و همچنين جلوگيري از ايجاد سد معبر در خيابان‌هاي اطراف مصلي و مسيرهاي منتهي به آن و... ازجمله اقدامات اين حوزه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن