تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815546528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رد ادعاي خطرناک بودن گود جنب برج ميلاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ تير ۱۳۹۴ (۱۵:۴۶ب.ظ)
رد ادعاي خطرناک بودن گود جنب برج ميلاد موج - مدير عامل سازمان سرمايه‌گذاري و مشارکت‌هاي مردمي شهرداري تهران با رد ادعاي خطرناک بودن گود جنب برج ميلاد گفت: شهرداري تهران در اين پروژه زمين و پروانه را به مشارکت نهاده است و مسئوليت ساخت، تجهيز و اتمام پروژه بر عهده بنياد تعاون ناجاست.
به گزارش خبرگزاري موج، عيسي ميراحمدي، مدير عامل سازمان سرمايه‌گذاري و مشارکت‌هاي مردمي شهرداري تهران، با اشاره به اظهارنظرهاي موجود در خصوص خطرناک بودن گود جنب برج ميلاد گفت: بررسي‌هاي ما نشان مي‌دهد که اين گود هيچ خطري ندارد و مشکل خاصي ايجاد نمي‌کند.
وي افزود: متأسفانه گاهي در مورد اين گود اين‌گونه برداشت مي‌شود که شهرداري مسووليت تکميل پروژه و ساماندهي گود را بر عهده دارد. در صورتي که اين‌طور نيست و در اين پروژه تنها زمين و عوارض از آن شهرداري تهران است.
مدير عامل سازمان سرمايه‌گذاري و مشارکت‌هاي مردمي شهرداري تهران با بيان اين که مسووليت اجرايي پروژه گود جنب برج ميلاد مربوط به بنياد تعاون ناجا است، تصريح کرد: به‌ تازگي طي جلسه موولان شهرداري تهران با مسوولان بنياد تعاون ناجا تصميم بر آن شد تا سازمان اجرايي مسوول، کار را از سر بگيرد و بررسي‌هاي ما نيز نشان مي‌دهد که تيم اجرايي از هفته قبل فعال شدند.
ميراحمدي در ادامه گفت: اميدواريم با حل مشکلات ميان بنياد تعاون ناجا و پيمانکاران و تعامل آن‌ها با شهرداري ساماندهي اين گود در اولويت قرار بگيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن