تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819489997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیمه شب بازی سازمان لیگ در برج میلاد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: خیمه شب بازی سازمان لیگ در برج میلاد
درحالی قرار است قرعه کشی پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شکیل تر و پر خرج تر از ادوار قبلی برگزار شود که کماکان تکلیف دو پرونده "سقوط باشگاه راه آهن" و پرونده "تبانی باشگاه مس" مشخص نیست.
کد خبر: ۵۱۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ - 13 July 2015


به گزارش شفقنا؛ قرار است امروز دوربین های زنده، برنامه مفصل سازمان لیگ را با حضور رییس فدراسیون و رییس سازمان لیگ به زیباترین شکل ممکن به تصویر بکشند تا همه چیز در اذهان مردم خوب تر از آنچه که هست جلوه کند. نه اسامی تیم های بدهکار توسط سازمان لیگ اعلام شده و نه نامی از سه تیمی که از سقف بودجه فصل گذشته عدول کردند برده شده است. نه ریالی از حق پخش تلویزیونی فوتبال را گرفته اند و نه قراردادشان با اسپانسر تبلیغات محیطی بی شک و شبهه رقم خورده است، اما هیچکدام از این ها مهم نیست. قرعه کشی که حتی تیم های حاضر در لیگ آینده اش مشخص نیستند باید زیباتر از همیشه برگزار شود تا صندلی آقایان از هر زمانی محکم تر شود.
تکلیف تیم های فولاد نوین اهواز، راه آهن، پیکان و حتی مس کرمان که تاثیر مستقیمی در صعود تیم های لیگ دسته اول به لیگ برتر دارد مشخص نیست، اما سازمان لیگ چیزی جز اجرای مراسم برایش در اولویت قرار ندارد. ای کاش به جای دغدغه برگزاری مراسم داشتن، تکلیف تیم های حاضر در لیگ طی زمان از دست رفته گذشته مشخص می شد، اما گویا در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همگان دست بر روی دست گذاشته و نگران بی برنامه گی های موجود نیستند.
پرونده راه آهنی ها در کمیته استیناف در محله تجدید نظر خواهی به سر می برد و کماکان سقوط یا بقای این تیم در لیگ برتر مشخص نیست. از سوی دیگر رای پرونده راه آهنی ها وضعیت باشگاه پیکان را نیز نامعین کرده است. آن ها که در آخرین رای صادر شده به لیگ برتر صعود کردند این روزها با توجه به اعتراض باشگاه راه آهن به رای کمیته استیناف سرنوشتشان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
از سوی دیگر پرونده تبانی باشگاه مس در لیگ دسته اول در کمیته اخلاق مفتوح است که در صورت اثبات این مسئله بازهم کار در مورد تیم های حاضر در لیگ برتر بیش از پیش گره می خورد. هنوز معلوم نیست به چه علت رای کمیته های استیناف و اخلاق تا این حد به طول انجامیده و علت برگزاری قرعه کشی رقابت ها با توجه به اینکه در بدترین حالت امکان دارد سرنوشت حضور سه تیم در لیگ برتر تغییر کند چیست؟
بدترین اتفاق برای مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون
در صورتی که رای این دو پرونده با سقوط باشگاه‌های راه‌آهن و مس کرمان به لیگ‌های پایین‌تر همراه شود و در صورت تصمیم فدراسیون فو‌تبا‌ل و سازمان لیگ مبنی بر برگزاری مجدد دیدار پلی‌آف، باید دو دیدار پلی‌آف دیگر که شامل چهار بازی رفت و برگشت می‌شود، برگزار شود. نساجی مازندران با سقوط مس کرمان به رده دوم جدول گروه "الف” صعود خواهد کرد و در این صورت به عنوان مدعی حضور در بازی پلی‌آف میان تیم‌های دوم گروه‌های "الف” و "ب” لیگ دسته یکم خواهد بود.
همین طور باشگاه مس رفسنجان که یک بار در دیدار پلی‌آف شرکت کرده و در مقابل مس کرمان دیدارش را واگذار کرده بود در صورت اثبات تخلف باشگاه مس کرمان و سقوط به دسته پایین‌تر به احتمال بسیار قوی مدعی حضور در بازی پلی‌آف مقابل نساجی مازندران خواهد شد. بر این اساس برنده دیدار پلی‌آف گروه "الف” و "ب” لیگ دسته یک خواستار برگزاری دیدار پلی‌آف نهایی مقابل باشگاه پیکان به عنوان تیم ۱۵ جدول لیگ پانزدهم است.
جلوه های ویژه
سازمان لیگ مشق شب نوشتن را خوب یاد گرفته، غلط یا درستش مهم نیست. خوب یاد گرفته اند که همه چیز را بهتر از آنچه که هست باید نشان داد. نه یک خط از بی تدبیری در خصوص دریافت حق پخش تلویزیونی به میان آمد و نه قرارداد اسپانسر تبلیغات محیطی سازمان لیگ پولش نقد شد، آخر هم کسی نفهمید چه میزان پول از این شرکت دریافت شده است! از سوی دیگر کماکان تامین کننده توپ های لیگ برند آل اشپورت یکی از کمپانی های درجه دو آلمانی در تامین وسایل ورزشی است، توپ هایی که هر فصل صدای بازیکنان را در می آورد اما انگار نه انگار.
مهم تر از همه این اتفاقات مهدی تاج و عواملش به خوبی یاد گرفته اند از بدی ها بر حذر باشند و تا می توانند از یک قرعه کشی ساده گرفته تا برگزاری یک دیدار عادی در زمان مقرر را در بوق و کرنا کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن