تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804633949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمهیدات پلیس برای نماز عید فطر و سفرهای تابستانی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تمهیدات پلیس برای نماز عید فطر و سفرهای تابستانی


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از آغاز مرحله دوم طرح ترافیک تابستانی پلیس از چهارشنبه ۲۴ تیر تا پایان تابستان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار مهری در نشست خبری روز دوشنبه خود که به منظور تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس برای برپایی نماز عید فطر و آغاز مرحله دوم طرح تابستانه برگزار شد، گفت: اجرای مرحله نخست از طرح تابستانی پلیس راهور همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به پایان رسید و اکنون پس از حدود 25 روز مرحله دوم طرح تابستانه پلیس راهنمایی و رانندگی همزمان با تعطیلات پایان هفته و فرا رسیدن عید سعید فطر آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت. وی گفت: در این باره با دستگاه‌های امدادی و خدماتی هماهنگی کامل صورت گرفته است تا شاهد کمترین تصادفات، تلفات و خسارات باشیم.
دانلود

درخواست پلیس از نمازگزاران عیدفطر
رئیس پلیس راهور ناجا به برگزاری نماز عید سعید فطر نیز اشاره کرد و گفت: موضوعی که لازم است شهروندان به آن توجه کنند، ضرورت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است. خواهش ما از نمازگزاران به ویژه در کلانشهرها این است که تا حد امکان برای اقامه نماز عید سعید فطر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کرده و از آوردن خودروهای شخصی خودداری کنند، اما در صورتی که از خودروی شخصی استفاده می‌کنند، باید همکاری لازم را با پلیس داشته و خودروی خود را در محل‌های تعیین شده برای پارک قرار دهند.

مهری با اشاره به تعطیلات پیش رو که با آغاز دور دوم تعطیلات تابستانی همزمان شده است، گفت: در این ایام از تمام ظرفیت خود برای ایجاد تسهیلات لازم برای معابر درون و برون شهری استفاده خواهیم کرد و البته رانندگان و مسافران نیز باید با ما همکاری کنند و سفر خود را مدیریت کرده تا دیگر شاهد ترافیک‌های طولانی در یکسری از معابر نباشیم. پلیس نیز با کمک خبرگزاری‌ها و صداوسیما اخبار ترافیکی را به شکل لحظه به لحظه به مسافران مخابره خواهد کرد.

مرگ 5000 تن در حوادث جاده‌ای تابستان 93
وی با اشاره به آمار طرح تابستانه پلیس در سال 93 افزود: در تابستان پارسال حدود 5 هزار نفر از هموطنانمان در حوادث جاده‌ای جان خود را از دست دادند. این آمار از نظر ما یک آمار بالا محسوب می‌شود که باید نسبت به کاهش آن اقدام شود.

رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه به تشریح علل عمده این تصادفات پرداخت و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیش از 80 درصد تصادفات کشور ناشی از چهار عامل توجه نکردن به جلو، انحراف به چپ، رعایت نکردن حق تقدم و تخطی از سرعت مطمئنه است که می‌بایست رانندگان در این خصوص توجه لازم را داشته باشند چراکه این 4عامل همگی مربوط به خطای انسانی و قابل پیشگیری است.

مهری با اشاره به طولانی بودن روز در ایام تابستان، خاطرنشان کرد: این موضوع باعث می‌شود که رانندگان مدت زمان طولانی پشت فرمان قرار گرفته و رانندگی کنند که به همین منظور لازم است این افراد خواب کافی داشته و در فواصل زمانی حدودا دو ساعته استراحتی داشته و سپس به مسیرشان ادامه دهند.

وی همچنین از مسافران و رانندگان خواست که کمربند ایمنی خود را در طول سفر ببندند.
  حبس در انتظار مخدوش کنندگان پلاک
مهری در پاسخ به سوالی درباره مجازات کسانی که به مخدوش کردن پلاک خودرویشان اقدام می‌کنند، گفت: مخدوش کردن پلاک از جمله جرایمی است علاوه بر اینکه به لحاظ شرعی کار نادرستی است، برای عاملان آن از6 ماه تا یک سال حبس پیش‌بینی شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به استفاده از تجهیزات هوشمند برای کنترل جاده‌ها از نصب 1800 دوربین کنترلی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

وی درباره صدور گواهینامه‌های هوشمند رانندگی نیز گفت: در حال حاضر روند صدور گواهینامه‌های هوشمند آغاز شده و آن دسته از افرادی که به تازگی به اقدام دریافت گواهینامه کرده یا برای تمدید آن اقدام کرده‌اند، گواهینامه هوشمند دریافت خواهند کرد. رانندگانی که دارای گواهینامه قدیمی هستند نیز می‌توانند با مراجعه به پلیس درخواست خود را برای تعویض گواهینامه را ارائه کنند. البته گواهینامه‌های قدیمی در حال حاضر از درجه اعتبار ساقط نشده است.

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن