تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804393023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترين و بدترين خريدهاي کهکشاني ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۳ب.ظ)
بهترين و بدترين خريدهاي کهکشاني ها موج- رونالدو، بکام، روبرتو کارلوس و زيدان در حالي در ميان بهترين خريدهاي رئال مادريد ديده مي‌شوند که کاکا و آنلکا در فهرست بدترين خريدها هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، بهترين و بدترين خريدهاي رئال مادريد در ۲۰ سال اخير را اين گونه انتخاب کرده است:

بهترين‌ها

۱- ديويد بکام: هيچ کس نمي‌تواند بگويد خريد ۲۴ ميليون پوندي بکام در سال ۲۰۰۳، در زمين موفقيتي براي اين تيم به دست آورد؛ زيرا در طي سه سال حضور او در برنابئو، رئال هيچ جامي به دست نياورد اما در خارج از زمين، ارزش اقتصادي باشگاه با جهش چشمگيري مواجه شد، چرا که بکام در تورهاي آسيايي و آمريکايي رئال قلب هواداران را فتح کرده بود و صرفا حضور او در لباس رئال سود کلاني را به کهکشاني‌ها رساند.

۲- گونسالو هيگواين: در ۱۹ سالگي و با رقمي معادل ۹ ميليون پوند از ريورپلات به رئال آمد. چند سال طول کشيد تا اين مهاجم جوان حمايت هواداران را به دست آورد اما وقتي نهايتا در سال ۲۰۱۳ به ناپولي رفت، گل‌هاي مهم زيادي براي رئال زده بود و با انتقالش هم پول خوبي به جيب باشگاه مادريدي رساند.

۳- رونالدو: او در سال ۲۰۰۲ با قراردادي ۳۳ ميليون پوندي عضو رئال شد. مهاجم بزرگ برزيل زماني به رئال آمد که بهترين سال‌هاي فوتبالش پشت سرش بود، اما همچنان فوتبالش چشم نواز بود و با وجود اين که گل‌هايش به کسب عنواني در رئال ختم نشد، همچنان مهمترين دليل اين موضوع است که هواداران رئال کريستيانو رونالدو را «کريستيانو» مي‌خوانند، چراکه تنها يک «رونالدو» وجود دارد.

۴- کلود ماکه له له: رئال مادريد در سال ۲۰۰۰ با مبلغ ۱۰ ميليون پوند ماکه له له را به خدمت گرفت اما هيچ وقت قدر بازي تاثيرگذار او را ندانست چرا که وقتي او خواستار افزايش حقوق خود شد با پاسخ منفي فلورنتينو پرس مواجه شد و رئال را ترک کرد. در سه سال بعد از رفتن او رئال هيچ جامي به دست نياورد و چلسي (باشگاه بعدي ماکه له له) شروع به گرفتن عناوين مختلف کرد.

۵- روبرتو کارلوس: مدافع برزيلي در سال ۱۹۹۶ با ۴،۵ ميليون پوند به رئال آمد و پيراهن شماره ۳ را براي يک دهه از آن خود کرد. پاس او بود که باعث شد زيدان در سال ۲۰۰۲ آن گل زيبا را به بايرلورکوزن بزند و رئال يک بار ديگر فاتح ليگ قهرمانان شود. پاس گل کارلوس زيبا بود اما آنچه اين گل را به يکي از ماندگارترين گل ها تبديل کرد، شوت آتشين و فوق العاده «زيزو» بود.

۶- پردراگ مياتوويچ: مياتوويچ گل پيروزي‌بخش رئال در فينال ليگ قهرمانان سال ۱۹۹۸ را مقابل يوونتوس به ثمر رساند تا انتظار ۳۲ ساله قوهاي سپيد براي کسب هفتمين قهرماني اروپا به پايان برسد. او در کل يک موفقيت خالص براي رئال بود و بعدها که مدير ورزشي باشگاه شد با جذب هيگواين انتظارات باشگاه در امور مديريتي را هم به خوبي برآورده کرد.

۷- فرناندو ردوندو: يکي از خريدهاي موفق رئال در ميانه ميدان. پاس پشت پاي زيباي او در اولدترافورد مقابل منچستر هميشه در يادها خواهد ماند. او با ۳ ميليون پوند به رئال آمد و چندين سال مرکز ميدان را به خوبي براي تيمش تامين کرد. در سال ۲۰۰۰ با پرس به اختلاف خورد و به ميلان رفت.

۸- زين الدين زيدان: زيدان با شوت مهار نشدني‌اش نهمين قهرماني رئال را در اروپا را به دست آورد و فوتبال فانتزي او نسلي از هواداران رئال را سيراب کرد.

۹- سرخيو راموس: راموس در ۱۹ سالگي با ۲۰ ميليون پوند از سويا به رئال آمد و در سه پست مختلف براي تيمش به ميدان رفت. اين اواخر او بازوبند کاپيتاني رئال را هم بر بازو بست و در دقايق تلف شده گل تساوي مقابل اتلتيکو مادريد را به ثمر رساند تا زمينه‌ساز پيروزي تيمش در فينال ۲۰۱۴ و کسب لادسيما براي رئال باشد.

۱۰- کريستيانو رونالدو: او در سال ۲۰۰۹ با ۸۰ ميليون پوند به سانتياگو برنابئو آمد تا رکورد گرانترين انتقال تاريخ را (تا سال ۲۰۱۳) بزند. رونالدو اگر فصل بعد ۱۱ گل بزند تنها پس از ۹ فصل بهترين گلزن تاريخ باشگاه مي‌شود. نسبت گلزني او در رئال (ميانگين بيش از يک گل در هر بازي) به تنهايي گوياي همه چيز است.

بدترين‌ها

۱- جاناتان وودگيت: وودگيت در سال ۲۰۰۴ با ۱۳ ميليون پوند از نيوکاسل به رئال آمد. او با وجود مصدوميت با اين تيم قرارداد امضا کرد و با شروع فصل براي بازگشت به ميادين و انجام نخستين بازي‌اش، مجبور به بازي شد و همين آسيب ديدگي‌اش را تشديد کرد. زماني که پس از يک سال فرصت بازي را پيدا کرد در همان اولين بازي يک گل به خودي زد و از زمين اخرج شد.

۲- نيکلاس آنلکا: رئال مادريد در ازاي پرداخت ۲۳ ميليون پوند به آرسنال آنلکا را به خدمت گرفت. در واقع آنها بايد به جاي آنلکا، تيري آنري را مي‌گرفتند اما آرسن ونگر زودتر استعداد او را شناخته بود و مي‌خواست با پول فروش آنلکا، آنري را به "هايبوري" بياورد. آنلکا نمايش بدي در رئال نداشت اما خارج از زمين رابطه خوبي با دل بوسکه نداشت. يک بار از تمرين کردن سر باز زد و يک ماه محروم شد.

۳-والتر ساموئل: اشتباه گرانقيمت ديگر رئال خريد والتر ساموئل بود. «ساموئل ديوار». اين لقب به اين خاطر بود که هيچ چيزي از او رد نمي‌شد. متاسفانه او در رئال بيشتر شبيه به يک در چرخان بود که بازيکنان از هر طرف او رد مي شدند. براي بازيکني که ۲۰ ميليون پوند براي رئال هزينه داشت، اين عملکرد مناسب نبود. اين هم درست است که بعضي معتقدند رئال مادريد عادت دارد بازيکنان خوب را بگيرد و فوتبال‌شان را خراب کند. کما اينکه اين بازيکن آرژانتيني بعد از اينکه از رئال رفت بار ديگر نمايش خوب خود را از سر گرفت.

۴- پدرو لئون: وقتي مورينيو در سال ۲۰۱۰ هدايت رئال را در دست گرفت، خورخه والدانو همچنان در حال جذب بازيکن بود. مورينيو خيلي زود سعي کرد جلوي جذب بازيکنان جديد را بگيرد اما نه زودتر از آنکه پدرو لئون به رئال بيايد. او از سوي بعضي‌ها به ديويد بکام اسپانيا ملقب شده بود. اين هافبک به دور از نظر مورينيو جذب تيم شد و مورينيو هم تا مي توانست او را از تيم اصلي دور نگه داشت.

۵- فابيو کوئنترائو: شايد«آقاي خاص» خيلي به پول اهميت نمي‌داد زماني که ۳۰ميليون پوند براي جذب بازيکني خرج کرد که قدرت چنداني در تغيير نتيجه بازي ندارد. کوئنترائو در دو پست دفاع و هافبک کناري به کار گرفته شد اما بيشتر زمان حضورش در رئال را روي نيمکت گذراند.

۶- فلاويو کونسيسائو: وقتي رئالي‌ها استعداد کميابي مثل فرناندو ردوندو را از دست دادند، در همه باشگاه‌ها دنبال جانشيني براي او بودند. کونسيسائو از دپورتيوو لاکرونيا با ۲۶ ميليون يورو به رئال آمد و در ۴ سال تنها ۴۵ بازي انجام داد.

۷- رويستون درنته: درنته در تيم زير ۲۱ ساله‌هاي هلند خوش درخشيد و سران رئال را مجبور کرد او را از فاينورد جذب کنند. قرارداد درنته ۱۳ ميليون پوند بود اما اين انتقال با اين مبلغ براي بازيکني مثل او خيلي زود و خيلي زياد بود. بعدها او در اورتون و ريدينگ هم موفق نبود و حتي در ليگ دسته دو روسيه نيز کار خاصي نتوانست بکند.

۸- آنتونيو کاسانو: دوران حضور کاسانو در رئال بيشتر به واسطه انتشار فيلمي در تلويزيون اسپانيا شناخته مي شود که در آن اين مهاجم ايتاليايي در حال تقليد حرکات فابيو کاپلو در تمرين است. عملکرد کاسانو در برنابئو آنطور که بايد نبود و خيلي زود به صورت قرضي به سمپدوريا فرستاده شد.

۹- کاکا: هواداران رئال مادريد به قدري به دنبال حضور ستاره برزيلي ميلان در تيمشان بودند که هر زمان يک بازيکن جديد به تيمشان مي آمد اين ترانه را مي خواندند که «کاکا کجاست؟» اما وقتي که او به رئال آمد، باز هم هواداران همين سوال را از مسوولان تيم محبوبشان داشتند! نام کاکا در طول ۴ سال حضورش در رئال خيلي کم شنيده شد و او هيچوقت به هزينه گزاف ۶۰ميليون پوندي براي جذبش نزديک نشد. اين بار هم براي رئال مادريد داستان قديمي جذب بازيکني که به نقطه اوجش رسيده بود و در حال افت بود تکرار شده بود.

۱۰- ژولين فابرت: «اگر او براي وستهام خوب است، حتما بايد براي رئال مادريد هم خوب باشد» حتما يکي از دلايل روساي رئال براي خريد قرضي اين بازيکن از وستهام، در يکي از بدترين خريدهاي تاريخ باشگاه بوده است. سال ۲۰۰۹ بود و سرمربي وقت رئال، خوآن ده راموس در جذب آدام جانسون از ميدلزبورو ناکام بود و ژولين فابرت که خودش هم به اندازه بقيه شوکه شده بود به رئال فراخوانده شد. او در تمام مدت حضور قرضي‌اش در رئال روي نيمکت نشست و در بازگشت به ليگ برتر انگليس نشان داد که نه تنها رئال مادريد بلکه در سطح وستهام هم نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن