تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821130502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منتخب الاثر جامع ترين کتاب در زمينه مهدويت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ تير ۱۳۹۴ (۱۱:۶ق.ظ)
مدرس حوزه علميه قم: منتخب الاثر جامع ترين کتاب در زمينه مهدويت است موج - قم - مدرس حوزه علميه قم گفت: منتخب الاثر از آثار ارزشمند آيت الله صافي گلپايگاني است که در زمينه مهدويت تاليف شده و جامع ترين کتاب در اين زمينه محسوب مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدرس حوزه علميه قم با اشاره به ضرورت گسترش معارف مهدوي در جامعه کنوني گفت: با توجه به اين که از دير باز منبر يک رسانه زنده تلقي مي شود، شايسته است مبلغان و وعاظ از اين کتاب در بيان معارف مهدوي هنگام سخنراني بهره ببرند.
وي با اشاره به قدمت تاليف کتاب منتخب الاثر آيت الله صافي گلپايگاني، تصريح کرد: اين فقيه برجسته از دوران جواني با دستور آيت الله بروجردي نسبت به تحقيقات و تاليفات در زمينه مهدويت اهتمام داشتند که نتيجه آن تاليف کتاب ارزشمند منتخب الاثر است.
آيت الله سيدمحمد صادق فقيه سبزواري جمع آوري احاديث و روايات گوناگون را در زمينه اثبات مهدويت در کتاب ارزشمند منتخب الاثر را مورد اشاره قرار داد و گفت: منتخب الاثر بهترين و جامع ترين کتابي است که به روايات مربوط به امام زمان ‌‌(عج) مي‌پردازد.
وي با اشاره به ترجمه اين کتاب ارزشمند به زبان فارسي، گفت: ترجمه اين اثر ارزشمند موجب شده است که مخاطبان فارسي زبان نيز بتوانند از اين کتاب ارزشمند بهره ببرند.
مدرس خارج فقه و اصول حوزه علميه قم، با بيان اين که جمع آوري هزار و 200 حديث و روايت با اسناد محکم براي اثبات مهدويت کار قابل تاملي است، گفت: آيت الله صافي گلپايگاني از دوران جواني با معرفتي خاص نسبت به حضرت ولي عصر (عج) در اين عرصه قدم گذاشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن