تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803698501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش عفاف و حجاب در پلدختر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


همایش عفاف و حجاب در پلدختر برگزار شد استان‌ها > لرستان - همایش عفاف و حجاب با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسوولان و بانوان ظهر یک شنبه در سالن اجتماعات اداره ارشاد پلدختر برگزار شد.

امام جمعه پلدختر در این همایش با بیان این که عفاف و حجاب از نظر مفهوم و معنا فرق دارد اظهار داشت: حجاب پوشش ظاهری و عفاف پوشش بیرونی و یک بینش و یک روش است.
حجت الاسلام محمد سوری با بیان این که در قرآن حجاب و عفاف هم برای مرد و هم برای زن توصیه شده است افزود: عفاف برتر از حجاب است چرا که در عفاف حجاب هم نهفته است و عفاف بدون حجاب و حجاب بدون عفاف نقش و کارایی لازم را ایفا نخواهد کرد.
وی با بیان این که عفت یک صفت انسانی و تنها مختص به پوشش نیست گفت: حفظ حجاب و رعایت عفاف تنها مختص بانوان نیست و چشم پوشیدن از نامحرم مرد و زن ندارد و همه باید از نامحرم چشم پوشی کنند.
وی با بیان این که نخستین مقدمه ای که موجب گناه کردن می شود نظر کردن به نامحرم است افزود:به طور قطع و یقین کسی که حیا و عفت داشته باشد حجاب نیز خواهد داشت زیرا حجاب یکی از تجلی های حیا و عفت است
وی با بیان این که عفت در گفتار ، رفتار و برخورد با آحاد جامعه نمایان می شود . تصریح کرد: حجاب از ضروریات دین و واجبات است و حجاب فلسفه ویژه ای در اسلام دارد که به هیچ وجه حجاب محدودیتی برای زنان نبوده است .
امام جمعه پلدختر حیا و عفت را یکی از ویژگی های جامعه دیندار دانست و گفت:کسانی که با حجاب برتر در جامعه حضور پیدا می کنند از مصونیت بیشتری برخوردار هستند.
حجت الاسلام سوری افزود: خانواده ها باید به مسئله تهاجم فرهنگی بیشتر دقت کنند زیرا امروز شبکه های ماهواره ای با پخش فیلم ها و سریال های مبتذل، اساس و بنیان خانواده و روابط بین افراد جامعه را هدف و حجاب و عفت دختران را مورد هجمه قرار داده اند.
وی با بیان این که طلاق، فساد اجتماعی و فساد فردی از آثار بی حجابی و بی عفتی در جامعه است گفت: اگر بانوان از حضرت زهرا (س) الگو بگیرند بی حجابی و بی عفتی از بین خواهد رفت .
امام جمعه پلدختر برگزاری چنین مایش هایی را بسیار مفید دانست و گفت: با فرهنگ سازی می توان با تهاجم فرهنگی غرب و شبکه های ماهواره ای مقابله کرد .
فرماندار پلدختر عفاف و حجاب را مسئله ای هویتی با نگاه اسلامی ایرانی دانست و گفت: هزینه در عفاف و حجاب سرمایه گذاری برای آینده است و مسئله حجاب باید از سطح خانواده شروع شود.
قدرت اله ترابی نژاد با بیان این که در جامعه اسلامی عفت با هویت زن مسلمان گره خورده است افزود:متزلزل کردن بنیان خانواده یکی از اهداف دشمنان و استکبار جهانی است .
وی با بیان این که حجاب درونی را رعایت و باورهای دینی را تقویت کنیم گفت:ایرانیان از قدیم و قبل از اسلام انسان های با حجاب بودند و امروز که تهاجم فرهنگی وجود دارد باید توجه کنیم تا بیگانگان فرهنگ ما را تهدید نکند و باید آن را تقویت کنیم .
وی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را ضروری دانست و افزود: از لوازم ایمان حیا و عفت است و نخستین و بهترین سلاحی که از عفت زن صیانت می کند سلاح حجاب است .
در ادامه این همایش از 10 اداره شهرستان پلدختر که در امر عفاف و حجاب فعالیت داشتند با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد اسما اسماعیل پور



دوشنبه 22 تیر 1394 - 06:11:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن