تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819689854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه یابی دانش آموزان ناحیه دو بندرعباس به جشنواره کشوری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: راه یابی دانش آموزان ناحیه دو بندرعباس به جشنواره کشوری خبرگزاری پانا: مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو بندر عباس گفت: چهار نفر از دانش آموزان هنرستان آیت الله صدر،در رشته های گرافیک،انمیشن و نقشه کشی معماری به مرحله نهایی جشنواره هنری هنرستانهای فنی وحرفه ای کشور که در آخر تیرماه در زنجان برگزار می شود راه یافتند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۱ تير ساعت 18:05

خبرگزاری پانا+دانش آموزان +جشنواره کشوری

به گزارش خبرگزاری پانا،به نقل از  روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو بندر عباس ؛ سید هادی حسینی در جمع دانش آموزان راه یافته به جشنواره هنری هنرستانهای فنی وحرفه ای سراسر کشور ضمن تبریک این افتخار افزود: آموزش و پرورش به عنوان زیربنای توسعه و تحول اجتماعی است و مهمترین رسالت این نهاد بزرگ ، تربیت نسلی متفکر ، پرسشگر و خلاق است .   وی در ادامه ضمن تشکر از تلاشهای صورت گرفته در هنرستان آیت الله صدر گفت:کسب این افتخارات تازه آغاز راه است،و به این بسنده نکنید و در تلاش برای بدست آوردن افتخارات دیگر باشید.   وی افزود:پیشرفت های ایران اسلامی در زمینه های مختلف علمی حاصل تلاش های معلمان و مدیران در آموزش وپرورش است و باید با شناسایی ستارگان درمدارس مختلف ، از وجود آنان در تمامی عرصه ها استفاده کرد .   دانش آموزان کیمیا هاشمی پور در رشته گرافیک، نرجس حسین زاده در رشته انمیشن، نازنین مهجوری و سیدآنیتا حسین دوست در رشته نقشه کشی معماری به مرحله کشوری این جشنواره که به میزبانی استان زنجان در اواخر تیرماه برگزار می شود راه یافته اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن