تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819895794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بلان خيال همه را راحت کرد؛ زلاتان نمي رود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۴۱ب.ظ)
بلان خيال همه را راحت کرد؛ زلاتان نمي رود موج- لوران بلان، سرمربي تيم پاريس سن ژرمن فرانسه به شايعات جدايي زلاتان ابراهيموويچ از اين تيم پايان داد.
به گزارش خبرگزاري موج، در شرايطي که عصر ديروز رسانه هاي کشور ايتاليا مدعي شدند که زلاتان براي بازگشت به ميلان با مسوولان اين باشگاه به توافق رسيده است، سرمربي تيم پاري سن ژرمن عنوان کرد: زلاتان فصل آينده عضو اين تيم خواهد بود.
لوران بلان در تازه ترين مصاحبه خود اذعان کرد: هيچ شک و شبهه اي نسبت به اين مساله وجود نداشته است. نمي خواهم بازار شايعات را داغ کنم، امّا ايبرا قطعاً عضو PSG در فصل 2015-2016 خواهد بود.
ابراهيموويچ تابستان 2012 از ميلان راهي پاريس سن ژرمن فرانسه شد و تاکنون 75 گل در 91 بازي براي اين تيم به ثمر رسانده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن