تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803049019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود خارجی ها به لیگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لحظه به لحظه با اخبار لیگ برتر
ورود خارجی ها به لیگ برتر
با توجه به قیمت بالای بازیکنان داخلی و کوچ برخی ستاره به لیگ های عربی بار دیگر جا برای جذب بازیکنان خارجی باز شد.


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های حاضر در لیگ برتر، برای جاهای خالی تیمشان و پوشاندن ضعف برخی پست ها بار دیگر به فکر جذب بازیکنان خارجی افتادند.




برزیلی پیکان به تبریز می آید


هافبک برزیلی فصل گذشته پیکان امروز به تبریز می آید و در تمرینات تیم گسترش فولاد شرکت می کند. در حالی که پیکانی ها به شدت نگران از دست رفتن  زمان و بازیکنان خود هستند هافبک برزیلی فصل گذشته آنها نیز با تیم گسترش فولاد وارد مذاکره شد. گویا این بازیکن امروز برای حضور در جمع آبی پوشان به تبریز می‌آید. در صورت پیوستن آندره به تیم کمالوند وی دومین برزیلی خواهد بود که در فصل جدید به تمرینات آنها ملحق می شود.
 


تراکتور دست به دامن خارجی ها شد


ناکامی مسئولان تیم نراکتورسازی در جذب بازیکنان مورد نظر آنها را برای استفاده از بازیکنان خارجی مجاب کرد. مسئولان تیم تراکتوسازی در جذب بازیکنان مورد نظر خود ناکام ماندند و هنوز نتوانستند نفراتی که در دستور کار بود جذب کنند از این رو با چند اجنت معتبر وارد مذاکره شدند تا در چند پست که مهمترین آنها دفاع و هافبک میانی است برایشان بازیکن بیاورند. این اتفاق در حالی رخ می دهد که تراکتور برای جذب بازیکن خارجی مشکلی ندارد و با جدایی دوسانتوس و ادینهو لیست خود را خالی می بیند. البته تجربه نشان می دهد تونی خود در این امر استاد است و به زودی بازیکنانی را روانه تهران خواهد کرد.
 
 
ملوانان امروز در باشگاه


مسئولان باشگاه ملوان در تماس با بازیکنان فصل قبل خواهان مذاکره با آنها شدند.مسئولان تیم ملوان بندر انزلی خواهان مذاکره با بازیکنان فصل قبل این تیم شدند . از این رو امروز باشگاه ملوان روز شلوغی داشت و اغلب بازیکنان چه آنها که قرارداد دارند و چه آنها که قراردادشان تمام شده است با حضور در باشگاه در مورد ادامه همکاری با این تیم مذاکره کردند.البته اغلب بازیکنان مایل به ادامه همکاری بودند ولی برخی مذاکرات نیازمند جلسات بیشتری برای رسیدن به توافق داشت.
 


پیام جداگانه آذری به ذوبی ها


مدیر عامل تیم ذوب آهن جدا از سایر نفرات باشگاه و در پیامی جداگانه به خانواده های داغ دار ذوب آهن تسلیت گفت.


سعید آذری مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در پیامی جداگانه درگذشت سه تن از کارگران شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان را در حادثه روز پنج شنبه تسلیت گفت.
 


سه بازی که فرکی را راضی نمی کند


تیم سپاهان سه بازی دوستانه در ترکیه برگزار می کند ولی این بازی ها چندان مورد رضایت فرکی نیست. با وجود این که مسئولان تیم سپاهان سه بازی با تیم های ترکمنستان، قهرمان جام حذفی ترکیه و تیم ششم لیگ این کشور برگزار می کند، اما فرکی این تعداد بازی را برای آماده سازی تیمش کافی نمی داند. از این رو خواهان تدارک بازی های بیشتری شده که هنوز سپاهانی ها نتوانستند تدارک ببینند. البته حریفانی که برای تقابل با سپاهان تدارک دیده شده است بسیار خوب هستند ولی این مربی مدعی است تیمش برای آماده شدن نیاز به بازی های بیشتری دارد.
 


صبا لیست مازاد ندارد


تیم صبا هیچ بازیکنی را در لیست مازاد اعلام نکرده است. کادر فنی تیم صبا هیچ بازیکنی را در لیست مازاد قرار نداده است و بازیکنانی که از این تیم جدا شدند قراردادشان به پایان رسیده است. در همین خصوص شنیدیم مهدی تاتار و همکارانش هم چنان خواهان حفظ بازیکنان فصل قبل هستند و جذب چند بازیکن جدید دیگر را هم در دستور کار دارند. از این رو فعلا و با توجه به فرصت کم صبایی ها آنها هیچ بازیکنی را در لیست مازاد قرار ندادند چرا که می دانند با توجه به فرصت محدودشان نمی توانند بازیکنان مورد نظر را به خدمت بگیرند. از این رو فعلا لیست مازاد ندارند .
 


شیعی پاسخ می دهد


وضعیت نا مشخص تیم پیکان مدیرعامل این تیم را وادار کرد به مسئولان کارخانه پاسخ بدهد. پیش از این مسئولان تیم پیکان مدعی شده بودند این هفته تکلیف این تیم مشخص می شود و راه آهنی ها عدله مشخصی برای به جریان انداختن دوباره پرونده ندارند. با این حال مسئولان کمیته استیناف امروز مدعی شدند رای مربوطه تا پایان هفته مشخص می شود. به این ترتیب وضعیت تیم پیکان بار دیگر نا مشخص شد و در حالی که فرصت کمی تا شروع لیگ باقی است این تیم نه مربی دارد و نه بازیکن و تمامی بازیکنان فصل قبل بجز جوان ها هم از این تیم جداشدند. از این رو مدیرعامل این تیم بار دیگر به هیات مدیره احضار شدتا در مورد اتفاقات اخیر و بلاتکلیفی تیمش اخبار تازه ای ارائه دهد.
 


دو اردو برای صبا


تیم صبا قم با مشخص شدن وضعیت مالکش در دو اردوی تدارکاتی شرکت می کند. سیروس محجوب به عنوان مالک 80 درصدی تیم صبا قم معرفی شد و در این هفته نزدیک به 3 میلیارد تومان پول به این باشگاه تزریق می کند تا به بازیکنان پرداخت کنند. وی که در حال حاضر برای رسیدگی به برخی امور تجاری در خارج از کشور به سر می برد بوجه ای را هم برای آماده سازی تیم و اردوی تدارکاتی در نظر گرفته است.از این رو این هفته به ایران برمی گردد و بوجه اردو را نیز در اختیار این تیم قرار می دهد. البته با توجه به فرصت کم صبایی ها آنها برنامه ای برای اردوی برون مرزی ندارند ولی در نظر دارند دو اردوی تدارکاتی و سه بازی دوستانه در تهران و کمپی در کرج برگزار کنند تا تیم را برای لیگ پانزدهم تجهیز کنند.
 


فولادی ها در دو نوبت قرارداد ثبت می کنند
 
بازیکنان تیم فولاد به علت نقص مدارک قراردادهای خود را در دو نوبت در هیات فوتبال ثبت می کنند. بازیکنان تیم فولاد در دو نوبت با این تیم قرارداد می بندند. تعدادی از بازیکنان تیم فولاد خوزستان صبح امروز با حضور در هیئت فوتبال استان  خوزستان قراردادهایشان را بصورت رسمی ثبت کردند .با این حال مدارک برخی بازیکنان هنوز کامل نبود از این روسایر بازیکنان فردا امور مربوط به قراردادهایشان را انجام می دهند. فولادی ها قصد دارند تا تا فردا کلیه امور مربوط به بازیکنان را انجام دهند چرا که صبح روز دوشنبه عازم ترکیه هستند و می خواهند همه نفرات را با خود به این اردو ببرند.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

جدول آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
داورزنی ساز جدایی‌ کوک کرد
استفاده از واژه X به جای اسم تیم
مدارس فوتبال در گزند تهاجم سودجویان و مربی نماها
هدایتی گوچی را پرسپولیسی می‌کند/ لک با پرسپولیس به توافق نرسید




۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن