تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 29 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801316024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاهبرداری به بهانه پرداخت فطریه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پلیس فتا هشدار داد؛
کلاهبرداری به بهانه پرداخت فطریه
با توجه به رواج پرداخت های الکترونیکی و نزدیک شدن به عید فطر پلیس فتا در خصوص پرداخت فطریه هشدار داد.

کلاهبرداری به بهانه پرداخت فطریه
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر و تبریک این عید سعید به مردم گفت: با نزدیک شدن به عید سعید فطر و پایان یک ماه عبادت و روزه‌داری،در شبکه‌های اجتماعی شاهد انتشار فراخوان‌هایی تحت عناوینی از قبیل جمع‌آوری‌ کمک به نیازمندان یا آزادی سازی زندانیان نیازمند، پرداخت فطریه، کفاره و غیره هستیم. حتی این احتمال وجود دارد که سایت‌هایی در این خصوص نیز راه اندازی شود.

پلیس فتا از شهروندان عزیز و محترم درخواست دارد تا مراقب این فراخوان‌ها باشند، چرا که در سال‌های گذشته کلاهبرداران با عنوان کمک های مردمی به افراد  آسیب دیده در حوادث طبیعی از جمله زلزله فعالیت های مجرمانه ای داشتند که پلیس فتا اقدام به دستگیری این شیادان نموده است.


هموطنانی که قصد دارند فطریه یا کفاره روزه خود را از طریق فضای مجازی یا تلفن‌بانک پرداخت نمایند، می‌توانند فطریه یا کفاره روزه خود را  از طریق شرکت‌ها و موسسات شناخته شده در کشور که توسط رسانه‌های جمعی (رادیو ، تلویزیون و ...)  اقدام به اعلام شماره حساب‌های رسمی خود می‌کنند، اقدام نمایند و از واریز فطریه یا کفاره روزه خود به حساب‌های نامعتبر و شخصی افراد خودداری نمایند.


همچنین شهروندانی که تمایل دارند از طریق تلفن‌بانک، اینترنت بانک و سایت‌های معتبر کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور اقدام به پرداخت فطریه یا کفاره روز خود نمایند نیز دقت داشته باشند تا در دام سایت های جعلی موسوم به فیشینگ گرفتار نشوند و هنگام پرداخت موارد ایمنی چون آدرس سایت و وجود گواهینامه ssl  را نادیده نگیرند.


وی در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.


منبع:پلیس فتا


انتهای پیام/   



اخبار مرتبط

دستگیری سارق با شگرد تعویض کارت بانکی
اندر حکایت فیلمهای غیر مجاز در سایت های مجاز
شما در یک مسابقه رادیویی برنده شده اید
مسابقات پیامکی در شبکه های ماهواره ای دام جدید شیادان




۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن