تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819200058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکره بهشتی باعلی دایی/ وضعیت مالکیت ملوان طی دو روز آینده معلوم می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان:
مذاکره بهشتی باعلی دایی/ وضعیت مالکیت ملوان طی دو روز آینده معلوم می‌شود
عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان گفت: باید عنوات کنم که بهشتی مالک جدید ملوان با علی دایی مذاکره کرده و وی برای ماندن شرایطی مبنی بر پرداخت چک گذاشته است.


محمود آذرگون در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مذاکره با علی دایی اظهار داشت: باید عنوان کنم که بهشتی مالک جدید ملوان با علی دایی مذاکره داشتم و ما به هیچ وجه باوی مذاکره نکرده‌ایم.
 
وی در ادامه افزود: علی دایی در مذاکره با بهشتی شرایطی مبنی بر پرداخت چک 15 میلیاردی تضمینی برای ماندن در ملوان گذاشته بود.
 
آذرگون در خصوص وضعیت مالکیت باشگاه ملوان اذعان کرد: باید عنوان کنم که هنوز وضعیت مالکیت باشگاه ملوان بندر انزلی قطعی نشده است و به طور حتم پیگیر وضعیت این باشگاه هستیم.
 
وی در ادامه افزود: ملوان یک تیم ریشه دار بوده و باید هر چه سریعتر از این وضع خارج شود و مالک خود را بشناسد.
 
 آذرگون در ادامه به تشریح مالیکت باشگاه ملوان بندر انزلی پرداخت و تصریح کرد: ما منتظر بودیم که بهشتی مالک جدید این باشگاه شود و پول را پرداخت کند زیرا که وی متقاضی این باشگاه بود قرار است امروز بهشتی پول را پرداخت کند و بدین ترتیب مالک باشگاه مشخص شود.
 
عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان در پاسخ به سوال که اگر پول پرداخت نشود شرایط باشگاه چگونه می‌شود تصریح کرد: اگر بهشتی نتواند پول را واریز نماید به طور حتم مسئولان با تشکیل جلسه ای متقاضی بعدی باشگاه را مشخص می‌کنند.
 
 وی در مورد اینکه به شهبازی دیگر مالک این باشگاه اعلام کرده‌اید که اگر پول لازم برای خرید باشگاه را دارید اقدام کند بیان کرد: باید عنوان کنم که این مطلب صحت ندارد و ما با شهبازی هیچ گونه صحبتی نکرده بودیم.
 
آذرگون در مورد اینکه چه زمانی وضعیت مالکیت باشگاه ملوان معلوم می‌شود گفت: بدون شک وضعیت مالکیت باشگاه ملوان ظرف دو سه روز آینده مشخص خواهد شد.
 
 عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان با اشاره به گزینه‌های سرمربیگری تیمش اضافه کرد:هنوز با فرد خاصی مذاکره‌ای صورت نگرفته است و موضوع تعیین سرمربیگری پس از روشن شدن وضعیت مالکیت باشگاه مشخص می‌شود.
 
آذرگون با اشاره به گزینه‌های سرمربیگری تیم ملوان گفت: هنوز گزینه خاصی برای لیست کادر فنی تیم ملوان مد نظر نیست و طی دو سه روز اینده مشخص می‌شود .
 
عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان در پاسخ به این سوال که آیا با احمد زاده، بوناچیچ، پور غلامی مذاکره کرده‌اید تاکید کرد: باید اشاره کنم که هنوز با هیچ یک از این اسامی مذاکره نکرده‌ایم و مشخص نیست که چه کسی سرمربی جدید تیم خواهد شد.
 
وی در پاسخ به سوال آیا احتمال دارد پور غلامی شانس سرمربیگری تیم ملوان را داشته باشد اضافه کرد: پور غلامی یکی از مربیان خوب ما بوده ولی نه تنها وی بلکه هیچ کدام از گزینه‌های دیگر شانس سرمربیگری تیم ملوان را ندارند.
 
آذرگون در پایان یاد آور شد: ما باید هر چه سریعتر وضعیت مالکیت باشگا پر طرفدار ملوان را معلوم کنیم تا در فصل نقل و انتقالات بتوانیم به بهترین شیوه عمل کرده و تیم را به جهت موفقیت در لیگ آماده سازیم و بازیکنان بهتری را جذب نماییم تا شاهد موفقیت تیم و راضی کردن هواداران باشیم.

انتهای پیام/


اخبار مرتبط

سهام باشگاه ملوان تا یکی، دو روز آینده انتقال پیدا می‌کند
آذرگون: باشگاه ملوان واگذار می‌شود
دنیا مالی می تواند به ملوان کمک کند
انزلی‌چی‌ها در پی سربازان سایر تیم ها هستند
نصراله‌زاده: سرمربی ملوان سه بازیکن سرباز را تایید نکرد/ آذرگون تنها گزینه مدیرعاملی است
آذرگون مدیرعامل ملوان شد




۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن