تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 20 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799773484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتکا به درآمدهای نفتی همیشه معضل‌آفرین بوده است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اتکا به درآمدهای نفتی همیشه معضل‌آفرین بوده است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیشرفت کشور در سایه عبور از توسعه و پیشرفت و مدیریت مبتنی بر منابع به سمت پیشرفت، توسعه و مدیریت و اقتصاد دانش بنیان است، گفت: توسعه و پیشرفت کشور در نگاه درست و منطقی به ظرفیت‌های ملی نهفته است.
کد خبر: ۵۱۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ - 12 July 2015


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیشرفت کشور در سایه عبور از توسعه و پیشرفت و مدیریت مبتنی بر منابع به سمت پیشرفت، توسعه و مدیریت و اقتصاد دانش بنیان است، گفت: توسعه و پیشرفت کشور در نگاه درست و منطقی به ظرفیت‌های ملی نهفته است.

به گزارش تابناک، محمد حسن ابوترابی‌فرد در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز یکشنبه (21 تیرماه) مجلس شورای اسلامی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات امت اسلام، ملت عزیز و بزرگوار و متدین در ایران اسلامی و نمایندگان مجلس گفت: ملت متدین و تربیت یافته در مکتب قرآن و عترت و الهام گرفته از برکات ماه مبارک رمضان در شب‌های قدر با حضور در راهپیمایی عزت بخش و اقتدار آفرین روز قدس مسیر حرکت امت اسلام برای دستیابی به قله‌های عزت و سرافرازی را هموار نمود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: در روز جمعه گذشته امت اسلام و ملت بزرگ ایران آزادی قدس را فریاد زدند و بانگ بلند ملت اسلام بر بام جهان پیچید و ملت‌های جهان این حقیقت را برای چندمین بار تجربه‌ نمودند که مسئله قدس و آزادی قدس شریف مسئله اول امت اسلام است، لذا لازم می‌دانم از سوی همکاران عزیز و ارجمندم از آحاد ملت عزیز و بزرگوار در برگزاری باشکوه راهپیمایی عزت بخش روز قدس تشکر و تقدیر داشته باشم.

در صورت عدم دستیابی به توافق، اقتصاد ملی و دستیابی به پیشرفت با استفاده از تجارب گذشته پیگیری شود

ابوترابی‌فرد در رابطه با مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: با فرض خوش بینی اصول توافق به نام ایران و اعضای 1+5 نباید وجوه و عرصه های مختلف پیشرفت و اقتصاد کشور را به توافق هسته ای گره زد زیرا ما در نقطه عزیمت فعلی برای خلق اقتصاد بزرگ و پیشرفت کشور هزار راه نرفته داریم؛ راه‌هایی که در انتظار حرکت برخاسته از عزم و همت ملی است، نه امضای توافق نامه و قرارداد با فلان کشور یا گروه.

وی بیان کرد: پیشرفت و توسعه کشور در عرصه فرهنگ، اقتصاد و سیاست که راه را برای خلق سرمایه‌های بزرگ اجتماعی هموار می‌کند، ‌در گرو تصمیمات بزرگ مبنی بر عقلانیت، دانش و اخلاق و در عرصه اقتصاد شکل گیری اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد دانش بنیان، مردمی مبتنی بر تولید کالا و خدمات و مدیریت داهیانه مصرف می‌باشد.

وی افزود: این موضوع در پرتو نگاه هوشمندانه و ظرفیت‌های درونی نظام و تدوین نقشه راه قابل دفاع و به فعلیت رساندن ظرفیت‌های بالقوه کشور قابل تحقق است و پیشرفت کشور در سایه عبور از توسعه و پیشرفت و مدیریت مبتنی بر منابع به سمت پیشرفت، توسعه و مدیریت و اقتصاد دانش بنیان قرار دارد.

ابوترابی ادامه داد: نگاه به درآمدهای ارزی حاصل از فروش نفت و فرآورده‌های نفتی کشور و پاسخ به نیازهای سطحی مردم همیشه برای کشور معضل آفریده است زیرا در دوران وفور درآمدهای ارزی حاصل از فروش نفت و فرآورده‌های نفتی شاهد افزایش ذخایر ارزی، بانک مرکزی و رشد نقدینگی و تورم بوده‌ایم و در دوران کاهش درآمدهای ارزی شاهد استقراض دولت از بانک مرکزی و رشد نقدینگی و رشد درآمد حاصل از آن بوده‌ایم.

وی گفت: توسعه و پیشرفت کشور در نگاه درست و منطقی به ظرفیت‌های ملی نهفته است، امیدوارم مجلس و دولت با استفاده شایسته از موقعیت فعلی کشور در صورت به دست آمدن توافق، آن را دستمایه و تامین کننده مصالح ملی قرار دهند و در صورت عدم دستیابی به توافق به سمت اقتصاد ملی و دستیابی به پیشرفت با استفاده از تجارب گذشته به صورت منطقی و اصولی حرکت شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انشاءالله آینده را در سایه عزم و اراده استوار و استفاده بایسته از ظرفیت‌های ملی و مدیریت دانش بنیان بسازیم و با آرزوی موفقیت تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران،از زحمات طاقت فرسای آنان و ایستادگی و مقاومت ستودنی‌شان در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و بعضی از اعضای گروه 1+5 تشکر می‌کنیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن