تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813329505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدال‌آوران یونیورسیاد پاداش می‌گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مدال‌آوران یونیورسیاد پاداش می‌گیرند




رئیس سازمان امور دانشجویی وزارت علوم از درنظر گرفتن پاداش برای مدال‌آوران یونیورسیاد خبر داد.





خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان امور دانشجویی وزارت علوم از درنظر گرفتن پاداش برای مدال‌آوران یونیورسیاد خبر داد. مجتبی صدیقی، در خصوص دیدار با رئیس فدراسیون جهانی ورزشی های دانشگاهی(فیزو) گفت: گالین معتقد بود که برای کسب کرسی های بین المللی از توانمندی بانوان ایرانی نیز استفاده شود. وی همچنین بر ارتباط ورزش دانش آموزی و دانشگاهی تاکید کرد.

وی در خصوص عملکرد کاروان دانشجویان تا پایان روز دهم این رقابتها گفت: عملکرد این دوره نسبت به تمام دوره هایی که در این رقابتها حضور داشته‌ایم کامل‌تر و چشمگیرتر بوده و به لحاظ تعداد و رنگ مدال توفیق بیشتری داشته است.

صدیقی با ابراز امیدواری از اینکه ایران بتواند این رقابتها را با عنوان تک رقمی به پایان برساند گفت: در این دوره از رقابتها دختران عملکرد قدرتمندی داشتند و توانستند مدال های خوشرنگی برای ایران کسب کنند.

وی با تاکید بر اینکه تعداد ورزشکاران و رشته هایی که ایران در آن در حضور داشته است نسبت به بسیاری از کشورها کمتر بوده است، گفت: با این شرایط ما توانستیم تا اینجای کار جایگاه خوبی در جدول توزیع مدال ها و در بین کشورهای اسلامی بهترین جایگاه را در جدول داشته باشیم که این یک افتخار برای قاره آسیا محسوب می شود. این درحالی است که بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی با کاروانی بزرگتر در جایگاهی پایین تر از ایران قرار دارند.

صدیقی ادامه داد: در این دوره از پتانسیل و همکاری وزارت ورزش و فدراسیون های ورزشی استفاده کردیم. می دانید دانشگاهها امکانات محدودی دارند و حضور ما در بخش حرفه ای طولانی نیست و لازم بود تا از تجربیات فدراسیون ها استفاده کنیم.

وی افزود: وزارت علوم مایل است فعالیت های ورزشی خود را در عرصه های بین المللی افزایش دهد زیرا هر مدالی که به دست می آید هم انگیزه بین ورزشکاران و دانشجویان ایجاد می شود و هم یک افتخار ملی برای کشور است.

معاون وزیر علوم، المپیادهای داخلی و ملی را پشتوانه حضور قدرتمند در یونیورسیاد عنوان کرد و گفت: فدراسیون ورزش های دانشگاهی فعالیت های ورزشی دانشجویان را پوشش می دهد و تنها مرجع رسمی در این بخش است. ما در این کاروان مجموعه ای از دانشجویان وزارت علوم، دانشگاه آزاد، علمی کاربردی و پیام نور را در اختیار داریم. وزارت بهداشت در این اعزام ورزشکاری ندارد اما در حیطه برنامه های ما قرار داشت.

وی در خصوص اهدای جوایز به دانشجویان مدال آور گفت: فدراسیون دانشگاهی باید از حمایت دانشگاه ها در این حوزه بهره مند شود. یکی از مشکلات این بوده که پشتیبانی ها منظم نبوده و باید در این دوره به شکل منظم و هماهنگ شاهد این پشتیبانی ها باشیم و از اجزای تشکیل دهنده فدراسیون خواستیم تا به موقع به تعهدات خود عمل کنند. پس از پایان یونیورسیاد در تهران مراسم تقدیری در برگزار می کنیم و جوایز ورزشکاران پرداخت می شود. مطلع شدم مبلغی هم قرار است پرداخت شود که میزان آن را پیگیری می کنم.








تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن