تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819490526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات مشاوره ای انتخاب رشته در25پایگاه شهرستان های استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران: ارائه خدمات مشاوره ای انتخاب رشته در25پایگاه شهرستان های استان تهران خبرگزاری پانا :معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران، از راه اندازی25 پایگاه جهت ارائه خدمات مشاوره ای انتخاب رشته جهت داوطلبان ورود به دانشگاه ها وموسسات اموزش عالی در هفته اول مرداد ماه ودر سطح مناطق ونواحی شهرستان های استان تهران خبر داد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۱ تير ساعت 09:10

خبرگزاری پانا+

    به گزارش خبرگزاری پانا،سید مجتبی هاشمی، در این رابطه اظهارکرد: با نزدیک شدن به زمان اعلام نتایج آزمون سراسری داوطلبان ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، پایگاههای انتخاب رشته در همه مناطق تحت پوشش این اداره کل تشکیل می گردد. وی در ادامه افزود: موضوع انتخاب رشته مناسب تحصیلی، تاثیر مستقیم در تعیین مسیر شغلی آینده افراد دارد واز این حیت به عنوان بخشی از برنامه ریزی زندگی فردی واجتماعی، دقت ویژه ای را می طلبد. معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران تصریح کرد:به همین منظور 25 پایگاه انتخاب رشته دانشگاهی در سراسر استان با حضور مشاوران مجرب و متخصص به منظورانتخاب مناسب و متناسب با استعداد، علاقه و وضعیت علمی، داوطلبان ورود به دانشگاه ها را راهنمایی و هدایت خواهند نمود. شایان ذکر است ،این پایگاهها همزمان با اعلام نتایج و دریافت کارنامه درهفته اول مرداد فعالیت خود را زیر نظر کارشناسان مشاوره ادارات آموزش وپرورش مناطق ونواحی تابعه شهرستان های استان تهران آغاز و کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند جهت دریافت خدمات مشاوره ای به این مراکز مراجعه نمایند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن