تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819371505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلاکت 20 تروریست داعش در شهر بعقوبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هلاکت 20 تروریست داعش در شهر بعقوبه تهران- ایرنا- منابع نظامی عراق اعلام کردند که در حمله نیروهای پیشمرگ کرد به مواضع تروریست های داعش در شهر بعقوبه مرکز استان دیاله واقع در 57 کیلومتری شمال شرقی بغداد، 20 تروریست داعش به هلاکت رسیدند.


به گزارش خبرگزاری آلمان، منابع امنیتی عراق همچنین از کشته شدن 11 عراقی و زخمی شدن 15 نفر دیگر در حوادث تروریستی شهر بعقوبه مرکز استان دیاله واقع خبر دادند.
منابع فرماندهی نظامی دیاله اعلام کردند که نیروهای پیشمرگ کرد؛ صبح امروز توانستند در درگیری با تروریست های داعش در اطراف شهر کفری در مرز استان کرکوک واقع در شمال شرقی بعقوبه 20 نفر از آنها را به هلاکت برسانند.
این در حالی است که تروریست های داعش شب گذشته با کار گذاشتن بمبی در منطقه بنی سعد جنوب غربی بعقوبه و حمله به ساختمان الناحیه و اداره امنیت کردی آسایش در این شهر 4 غیر نظامی را کشته و6 تن دیگر را زخمی کردند.
منابع پلیس دیاله افزودند: انفجار یک بمب کنار جاده ای دیگر از سوی تروریست ها که در محله فلسطین در مرکز مقدادیه واقع در شمال شرقی بعقوبه کار گذاشته شده بود منجر به کشته شدن 7 غیر نظامی و زخمی شدن 9 تن دیگر شد.
گروه تروریستی داعش از تابستان گذشته بخش هایی از شمال عراق را به تصرف خود درآورده و تاکنون مرتکب جنایات زیادی شده است.
خاورم** 1453/1275



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن