تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815376975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گيلان در انتظار گردشگران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ تير ۱۳۹۴ (۲۰:۵ب.ظ)
گيلان در انتظار گردشگران موج - رضا عليزاده گفت: گشت‌هاي نظارتي از اماکن و تاسيسات گردشگري استان با جديت با تخلفات احتمالي برخورد خواهد کرد تا سفري خوش را براي مسافران به يادگار بگذارد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گيلان گفت: آمادگي کامل در استان براي ميزباني گردشگران فراهم است.
صنايع دستي و گردشگري گيلان؛ نشست ستاد ساماندهي سواحل و مناطق گردشگري گيلان با توجه به آغاز موج دوم سفرهاي تابستاني به رياست استاندار برگزار شد.
در اين نشست که با هدف سامان بخشي به سواحل استان گيلان و ايجاد امنيت براي گردشگران برگزار شد، اقدامات صورت گرفته از سوي دستگاه‌هاي اجرايي استان براي تحقق اين هدف مورد ارزيابي قرار گرفت.
رضا عليزاده، مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گيلان، در حاشيه برگزاري اين جلسه به خبرنگاران گفت: استان گيلان به لحاظ برخورداري از مواهب بي نظير الهي همه ساله مورد استقبال گردشگران نقاط مختلف کشور است.
وي با بيان اين که سواحل گيلان از برجسته‌ترين نقاط گردشگر پذير است، اذعان داشت: تمهيداتي که براي حفظ مسافران انديشيده شده نسبت به سال‌هاي گذشته متفاوت است و دستگاه‌هاي اجرايي تلاش ويژه اي براي ايجاد نشاط و آرامش براي گردشگران کرده‌اند.
اين مسوول به اقدامات صورت گرفته از سوي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گيلان اشاره کرد و گفت: در راستاي اشاعه فرهنگ بومي و محلي استان، نمايشگاه‌هاي صنايع دستي در کنار طرح‌هاي سالم‌سازي دريا و نيز نقاط گردشگري برگزار شده است.
عليزاده به اجراي جشنواره‌هاي مختلف فرهنگي در تابستان سال جاري اشاره کرد و گفت: اين جشنواره‌ها در کنار فراهم آوردن نشاط و سرگرمي براي گردشگران، موجبات آشنايي آنان با صنايع دستي، آداب و رسوم و نيز پوشش محلي استان گيلان را فراهم مي‌آورد.
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گيلان از گردشگران خواست تا از نقاط مختلف استان بازديد نمايند و با تهيه سوغات محلي ضمن انتقال فرهنگ و سنن گيلان به ساير نقاط کشور؛ موجب اشتغال‌زايي هنرمندان محلي و نيز درآمدزايي آن‌ها شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن