تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819442611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح جامع مالياتي در رشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ تير ۱۳۹۴ (۱۶:۵۹ب.ظ)
استاندار گيلان خبر داد: اجراي طرح جامع مالياتي در رشت موج-رشت- استاندار گيلان از اجراي طرح جامع مالياتي در رشت خبر داد گفت: طرح جامع مالياتي در برخي از شهرهاي گيلان راه اندازي شده است.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، محمدعلي نجفي امروز در ديدار با مديران مالياتي که به مناسبت هفته‌ي ماليات برگزار شد با بيان اينکه يکي از مهم‌ترين منابع تأمين هزينه‌هاي عمومي کشور بهره‌گيري از درآمدهاي مالياتي است گفت: تبيين بيش‌تر آثار مثبت پرداخت به موقع ماليات در پيشرفت جامعه در افزايش درآمدهاي مالياتي بسيار مهم است.
وي با بيان اينکه ماليات نقش تعيين کننده اي در توسعه ي اقتصادي دارد؛ بر گسترش فرهنگ ماليات تأکيد کرد و افزود: براي نهادينه کردن اين فرهنگ مردم بايد آثار مثبت پرداخت ماليات در جامعه را به وضوح ببينند واز طريق رسانه ها براي آنان بازگو شود.
نجفي همچنين ارتقاء فناوري هاي الکترونيکي براي امور مالياتي را خاطر نشان کرد و گفت: خوشبختانه گيلان از لحاظ اظهار نامه الکترونيکي در کشور وضعيت خوبي دارد.
وي با تأکيد بر اينکه طرح جامع مالياتي که در برخي از شهرهاي گيلان راه اندازي شده است و بايد هرچه سريعتر در رشت نيز راه اندازي شود گفت: اجراي اين طرح نتايج مطلوبي در زمينه ي شفاف سازي درپرداخت ماليات، ارائه خدمات مناسب به مردم و ساماندهي مؤديان مالياتي دارد.
مدير کل امور مالياتي نيز در اين نشست گفت: سال گذشته 611 ميليارد تومان درآمد مالياتي در گيلان محقق شد که 35 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش يافته است.
حسين حقيقي افزود: امسال نيز 48 هزار اظهار نامه ي الکترونيکي در گيلان ثبت شده است که از اين لحاظ مقام دوم کشور را برخورداريم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن