تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819540712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ریا نشود مسئولین همه در روز قدس بودند + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اینستاگردی باشگاه خبرنگاران؛
ریا نشود مسئولین همه در روز قدس بودند + تصاویر
اگر مثل ما اینستاگرد باشید، حتما تصویر حضور مسئولین در جاهای مختلف را خواهید دید، از افطاری با ایتام تا سفر های استانی، صفحات اجتماعی مسئولین ریا نشود به خوبی حضورشان را در میان مردم نشان می دهند.
به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزی تاریخی برای مردمانی که نامشان در تاریخ همواره با نام مقاومت گره خورده است، دیروز همه بودند، همه برای مظلومیت، ثابت شده است که برای مسلمین جهان هیچ عاملی مانع از حضورشان در روز قدس نمی شود نمی شود، نه امسال گرما و نه در سال های دورتر باد و باران، دیروز خیابان شهرها رنگ حضور گرم مردم را دوباره به خود دیدند.

نگاهی به چهره های مردم حاضر در راهپیمایی جهانی روز قدس، رنگین کمانی هزار رنگ و نقش را می سازد، همه قشری دیروز در خیابان ها بودند و رسانه های جهان کم آوردند از به تصویر کشدین این حمایت جهانی، مغرضانه و از سر کین، اما مردم این روزها خود رسانه اند، شبکه های ارتباطی و اجتماعی دیروز رنگ حضور مردم را به تصویر کشیدند.

اما در میان مردم شاید حضور دیروز مسئولین در شبکه های اجتماعی پررنگتر بود، البته این روزها تصویر مسئولین را بیش از گذشته در میان پست های اجتماعی می بینیم، اگر مثل ما اینستاگرد باشید، حتما تصویر حضور مسئولین در جاهای مختلف را خواهید دید، از افطاری با ایتام تا سفر های استانی، صفحات اجتماعی مسئولین ریا نشود به خوبی حضورشان را در میان مردم نشان می دهند، البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که غالب این صفحات توسط هواداران دوآتیشه اداره می شود.























 



اخبار مرتبط

منحصر بفردترین بیمارستان کودکان +عکس
اوضاع در اینستاگرام آلن ایر گرگ و میش است!+عکس
پست عجیب محسن افشانی!
نوشیدن چای در خدمت رهبری




۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن