تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820918622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین دخیا در منچستریونایتد مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
جانشین دخیا در منچستریونایتد مشخص شد




در صورتی که قرارداد داوید دخیا با رئال مادرید نهایی شود، یان اوبلاک به منچستریونایتد خواهد پیوست.





خبرگزاری ایسنا: داوید دخیا مدت‌هاست که گزینه نخست رئال مادرید در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی به شمار می‌رود. اگر این انتقال سرانجام پذیرد، منچستریونایتد هم به سراغ دروازه‌بان مورد نظر خود یعنی یان اوبلاک، دروازه‌بان آتلتیکو مادرید خواهد رفت.

پیش‌تر سران یونایتد برای جویا شدن مبلغ قرارداد اوبلاک با آتلتیکو مادرید ارتباط گرفته‌اند اما سران روخی بلانکو هم اعلام کردند مبلغ فسخ قرارداد دروازه‌بان تیم‌شان 45 میلیون یورو است. لوییس فان‌خال، سرمربی یونایتدها یکی از هواداران اوبلاک است. او بر این باور است که اوبلاک حتی آینده بسیار بهتری نسبت به دخیا دارد.

اگر یونایتدها بتوانند مبلغ 35 میلیون مورد نظرشان را از انتقال دخیا به رئال‌مادرید به دست آورند، آنگاه بدون شک روی اوبلاک 22 ساله اسلوونیایی سرمایه‌گذاری خواهند کرد. البته اگر آنها در آوردن اوبلاک به اولدترافورد موفق عمل نکنند، هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسوی تاتنهام گزینه دوم آنها خواهد بود.

از زمانی که نام اوبلاک در ارتباط با منچستریونایتد شنیده شده است، سران این باشگاه انگلیسی تاکید کرده‌اند تنها در یک صورت حاضر به فروش دخیا خواهند شد که دروازه‌بان جدیدی را برای خود بخرند. اوبلاک هم فصل خوبی را با آتلتیکو مادرید داشته و از حضور در ویسنته کالدرون راضی به نظر می‌رسد. تنها نگرانی سران آتلتیکو مادرید این است که دخیا در روزهای پایانی نقل‌وانتقال‌ها به رئال مادرید فروخته شود و سران یونایتد هم اوبلاک را برای رفتن به تئاتر رویاها اغوا کنند. آنگاه روخی بلانکو فرصت مناسبی برای خرید یک دروازه‌بان جدید نخواهد داشت. البته آنها میگل مویا را به عنوان دروازه‌بان دوم در اختیار دارند اما زیاد نمی‌توانند روی او برای بازی‌های سخت حساب کنند.







تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن