تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820818445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانوی تکواندوکار ایران فینالیست شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: یونورسیاد تابستانی دانشجویان/ بانوی تکواندوکار ایران فینالیست شد خبرگزاری پانا: اکرم خدابنده به فینال مسابقات تکواندوی بازیهای دانشجویان جهان رسید.
۱۳۹۴ شنبه ۲۰ تير ساعت 12:47

خبرگزاری پانا+یونیورسیاد

به گزارش خبرگزاری پانا، در ادامه رقابتهای تکواندوی یونیورسیاد اکرم خدابنده نماینده وزن 73+ کیلوگرم بانوان با شکست آلینا ایکائوا از روسیه به فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد. خدابنده برای رسیدن به نیمه نهایی در ابتدا با پیروزی 11 بر یک مقابل رقیبی از چین تایپه به دور بعد راه یافت. وی در دیدار دوم با نتیجه شش بر یک مقابل ویام دیسلم مراکشی به برتری رسید تا ضمن رسیدن به نیمه نهایی، اولین مدال بانوان را در تاریخ رقابتهای تکواندو دانشجویان جهان رقم بزند. رقابت های تکواندو دانشجویان جهان در 8 وزن برگزار می شود که تیم ایران تنها در سه وزن نماینده دارد که پیش از این هانیه اخلاقی و فرزانه صاحبی دو نماینده دیگر ایران در دور مقدماتی یونیورسیاد حذف شدند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن