تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806901634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۰ توصیه به فوتبالیست‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برای زندگی بهتر ارائه شد؛
۱۰ توصیه به فوتبالیست‌ها

حرکات نمایشی فوتبال


شناسهٔ خبر: 2855580 - شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
ورزش > فوتبال ایران

مدیرعامل پیشین باشگاه راه آهن در جریان فصل نقل و انتقالات توصیه هایی را به بازیکنان ارائه کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، صادق رئیسی کیا در نوشتاری برخی توصیه ها را به فوتبالیست ها انجام داده است که در زیر می خوانید:

۱- برای تنظیم هزینه های زندگی با درآمدهای خود فقط روی دریافت نصف مبلغ قرارداد خود با باشگاه حساب کنید. تجربه سالیان گذشته نشان داده که باشگاه‌ها عمدتا از نظام مالی منظم و پایدار برخوردار نیستند و در پرداخت‌ها به موقع و برابر قرارداد عمل نمی کنند و از این رهگذر تمام محاسبات زندگی بازیکنان به هم ریخته است. بنابراین محاسبات و زندگی خود را روی حداقل دریافت ها تنظیم کنید.

۲- به جوانب مالیاتی شغل خود که اهمیت روزافزون یافته توجه ویژه داشته باشید. توصیه می کنم تحویل نسخه ای از قراردادتان به ممیز مالیاتی خود و تسلیم اظهارنامه مالیاتی خویش در تیرماه هر سال و پرداخت مالیات و دریافت برگ تشخیص مالیات و در نهایت دریافت مفاصا حساب مالیاتی خود را بیش از پیش جدی بگیرید.

۳- اصول و موازین زندگی حرفه ای برای یک فوتبالیست را بدانید و به آن عمل کنید. همواره به سلامتی، تندرستی، تغذیه صحیح و ارتقاء سطح آمادگی و مهارت خود بیش از چیزی که مربیان و مدیران باشگاه انتظار دارند اهمیت بدهید.

۴- پول و دسترنج خود را صرف پرداخت به واسطه ها و دلال ها نکنید. برای اینکه امکان ارتباط با مدیران و مسئولان یک باشگاه جهت انعقاد قرارداد را پیدا کنید از روش مذاکره مستقیم و از طریق کانالهای رسمی اقدام کنید.

۵- بدنبال مطرح کردن خود در تمرین و مسابقات باشید نه روزنامه و رسانه ها. وقت خود را صرف مصاحبه های متعدد و اظهارنظر راجع به هر چیزی نکنید. شما یک فوتبالیست در یک لیگ حرفه ای هستید نه یک کارشناس در همه مسائل ورزشی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی.

۶- همه درخواستها و دغدغه ها و مشکلات خود که در زندگی شغلی و روابط شما با باشگاه موثر است را هنگام مذاکره با باشگاه به روشنی و با احترام مطرح کنید و در مواردی که توافقی روی آنها حاصل شد بخواهید که عین توافق در قراردادتان درج شود. قراردادتان با باشگاه را پیش از امضاء به دقت مطالعه و پس از امضاء، نسخه ثبت شده آن در سازمان لیگ را دریافت و نگهداری کنید.

۷- به طور جدی تا زمانی که تحت تعهد و قرارداد با یک باشگاه هستید از مذاکره با باشگاههای دیگر بدون اطلاع باشگاه خودتان پرهیز کنید. علاوه بر این به ارزشها و اصول باشگاه خود در همه موارد احترام بگذارید.

۸- از مجادله، توهین، رفتار ناشایست و غیر منطقی در قبال داوری و نیز از مصاحبه علیه داوران و عوامل اجرائی و مسئولین برگزاری مسابقات و مسئولان باشگاهها در هر شرایطی پرهیز کنید. این اقدامات، نفوذ و سرمایه اجتماعی شما نزد مردم و هواداران فوتبال را کاهش خواهد داد و از قدرت تاثیرگذاری شما خواهد کاست و شما را درگیر حواشی زیانبار خواهد نمود و در معرض از دست دادن فرصت ها قرار خواهد داد.

۹- به مطالعه و تقویت بنیه علمی خود توجه کنید. به ویژه به منابعی که امروزه در قالب زندگی نامه مربیان و فوتبالیستهای مشهور منتشر شده یا کتابهایی که پیرامون تغذیه، تمرین و روانشناسی ورزشی به چاپ رسیده اهمیت بدهید. حتما تجربه ها و نکات بسیار ارزشمندی برای پیشرفت خود در آنها خواهید یافت.

۱۰- برخورداری از یک مشاور امین، کارآزموده و پاک نهاد، برای اداره امور خود، برای کنترل و ارزیابی خود، برای ارتقاء فنی و اجتماعی و اقتصادی خود را مد نظر داشته باشید.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن