تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819604044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک ۲۵۰ ميليارد توماني به وزارت نيرو از محل يارانه‌هاي مسکن مهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۱۴ب.ظ)
کمک ۲۵۰ ميليارد توماني به وزارت نيرو از محل يارانه‌هاي مسکن مهر موج - قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسکن مهر گفت: ۲۵۰ ميليارد تومان از محل يارانه‌هاي مسکن مهر به وزارت نيرو کمک شده و اين وزارتخانه اين موضوع را تأييد کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد اصغري‌مهرآبادي، قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي، در طرح مسکن مهر با اشاره به اين که در حال حاضر حدود ۲۴۰ تا ۲۵۰ هزار واحد مسکن مهر آماده تحويل است، گفت: ۲۵۰ ميليارد تومان از محل يارانه‌هاي مسکن مهر به وزارت نيرو کمک شده و اين وزارتخانه اين موضوع را تأييد کرده است.
احمد اصغري‌مهرآبادي اظهار کرد: سال گذشته بر اساس دستور معاون اول رئيس‌جمهور کارگروهي تشکيل و در آن کارگروه معين شد مبلغ پنج هزار و ۶۰۰ ميليارد تومان براي تأمين خدمات زيربنايي پروژه‌هاي مسکن مهر از محل يارانه‌هاي اين طرح اختصاص يابد. همچنين بر اساس اعلام نماينده وزارت نيرو مبلغ ۸۱۷ ميليارد تومان از محل بودجه عمومي و استاني همچنين ۲۲۲ ميليارد تومان هم از محل يارانه‌هاي مسکن مهر براي تأمين خدمات زيربنايي کمک شده بود.
وي ادامه داد: اين گزارش در تاريخ ۱۸ تيرماه ۹۳ در قالب گزارشي به معاون اول رئيس‌جمهور ارائه و مقرر شد مبلغي حدود دو هزار ميليارد تومان به‌شرط بهبود وضعيت مالي دولت تا پايان سال ۹۳ پرداخت شود.
مهرآبادي در ادامه با اشاره به هزينه‌اي که وزارت نيرو براي تأمين انشعابات مسکن مهر پرداخت کرده بود، گفت: هزينه‌اي که تا آن تاريخ وزارت نيرو براي انشعابات پرداخت کرده بود ۱۷۰۰ ميليارد تومان بود و اعلام کردند که حدود ۳۵۰ ميليارد تومان براي رسيدن به عدد مذکور قرض کردند، چون حدود هزار و ۳۹ ميليارد تومان دريافتي داشتند و ۱۷۰۰ ميليارد تومان هم هزينه کرده بودند که اگر اين دو عدد را از هم کم کنيم مبلغ به دست آمده رقمي است که از منابع داخلي اين وزارتخانه بابت تأمين خدمات مصرف شده بود.
وي با بيان اين که با اين ارقام تأمين خدمات زيربنايي به‌طور کامل انجام نمي‌شود، تأکيد کرد: پيگيري‌ها براي اختصاص مبلغي از سازمان مديريت و برنامه‌ريزي ادامه دارد.
قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسکن مهر در ادامه بار ديگر به فروش اراضي توسط سازمان ملي زمين و مسکن و شرکت عمران شهرهاي جديد (دو زيرمجموعه وزارت راه و شهرسازي) اشاره کرد و افزود: در حال حاضر حدود ۲۴۰ تا ۲۵۰ هزار واحد مسکن مهر آماده تحويل است، اما؛ به دليل اين‌که فاقد امکانات زيربنايي‌اند امکان تحويل آن‌ها به متقاضيان وجود ندارد، بنابراين بايد دست‌به‌دست هم دهيم تا اين مشکل برطرف شود.
مهرآبادي با بيان اين که هيچ مشکلي بين دو وزارتخانه راه و شهرسازي و نيرو وجود ندارد در خصوص تکذيب اختصاص کمک ۲۵۰ ميليارد توماني وزارت راه و شهرسازي به وزارت نيرو تأکيد کرد: اين مبلغ از محل يارانه‌هاي مسکن مهر کمک شده که وزارت نيرو دريافت اين رقم را تأييد کرده و امضاي نماينده اين وزارتخانه در تفاهم‌نامه هم درج شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن