تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819664742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورکیانی: نجمه خدمتی ستاره کاروان ایران است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پورکیانی: نجمه خدمتی ستاره کاروان ایران است
کد خبر: ۵۱۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ - 11 July 2015


سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی از عملکرد بانوان به خصوص تیراندازان در یونیورسیاد گوانگجو تمجید کرد.


به گزارش خبرنگار اعزامی از کره جنوبی، پورکیانی در خصوص عملکرد تیم تیراندازی در بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان گفت: بانوان دانشجو به خصوص در رشته تیراندازی توانمندی خود را ثابت کردند. نقش دختران ورزشکار در موفقیت کاروان های ورزشی کاملا مشخص است.


وی در ادامه افزود: جایگاه تیراندازی با توجه به مدال آوری در جهان و المپیک حائز اهمیت است. به علاوه با توجه به امکانات و تجهیزات محدود در تیراندازی کسب پنج مدال در این رشته توسط بانوان دانشجو یک افتخار است. به علاوه این مدال ها هم افزایی بین بخشی میان فدراسیون تیراندازی و فدراسیون ورزش دانشگاهی کاملا مشخص شد.


سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، تاکید کرد: هم افزایی بین این دو فدراسیون و برنامه ریزی های مستمر باعث شد تا محدودیت ها پوشش داده شود.


وی افزود: تیراندازی از رشته هایی است که دختران می توانند به راحتی در ان شرکت کننند و بر روی سکوها قرار بگیرند. از رئیس و هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی مربیان و ورزشکاران خوب و تلاشگر این رشته و همچنین خانم میرحیدر رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون ورزش دانشگاهی تشکر می کنم.


پورکیانی در پایان گفت: اگر بخواهم به یکی از ستارگان کاروان ورزشی ایران تا اینجای کار اشاره کنم نجمه خدمتی است که به حق در تیراندازی عملکرد خوبی داشت.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن