تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803971461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی تیم والیبال دانشجویان:کسب عنوان پنجمی والیبال در یونیورسیاد 2017 تاثیرگذار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مربی تیم والیبال دانشجویان:کسب عنوان پنجمی والیبال در یونیورسیاد 2017 تاثیرگذار است گوانگجو - ایرنا- مربی تیم والیبال دانشجویان ایران گفت: باید عنوان پنجمی این دوره از رقابت های والیبال یونیورسیاد دانشجویان را کسب کنیم زیرا در غیر این صورت در یونیورسیاد بعدی هم باید با تیم های قوی دست و پنجه نرم کنیم.


مربی تیم والیبال دانشجویان ایران روز شنبه در حاشیه بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد ورزشی دانشجویان جهان در کره جنوبی گفت: تیم ایران با توجه به محرومیت قبلی در این دوره از رقابت ها با قرعه سختی مواجه شد، بنابراین کسب حداقل عنوان پنجمی در این رقابت ها می تواند مانع از قرار گرفتن دوباره ایران در گروهی سخت در یونیورسیاد 2017 شود.
مهدی مقدم منش در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا به گوانگجو کره جنوبی؛ افزود: متاسفانه ایران در این دوره در گروهی سخت قرار داشت و البته ما شانس آوردیم که در نخستین بازی مقابل کانادا بازی کردیم زیرا این تیم بازی به بازی قدرت بیشتری پیدا کرد و این در حالی بود که ما در نخستین بازی توانستیم آنان را سه بر صفر از پیش روی برداریم.
وی با اشاره به پیروزی والیبال دانشجویان ایران در برابر تیم های قدرتمند سوئیس و تایلند گفت: در مقابل این دو تیم نیز والیبالیست ها بازی های خوبی را انجام دادند ، اما بازی در مقابل روسیه به دلیل قدرت بالای این تیم بسیار سخت بود که در نهایت ما نتیجه را به آنان واگذار کردیم.
به گفته این مربی در تیم روسیه بازیکنانی حضور دارند که تیم ملی این کشور را در المپیک 2016 ریو همراهی خواهند کرد.
مقدم منش گفت ، به هرحال به عنوان گروه دوم به جمع هشت تیم برتر صعود کردیم و متاسفانه در برابر اوکراین یک بازی برده را به حریف واگذار کردیم.
این مربی اضافه کرد: با توجه به آنالیز این تیم ، نکات فنی به بازیکنان گفته شد و آنان نیز در دو گیم اول و دوم توانستند بازی خوبی ارایه کرده و نتیجه را از آن خود کنند. اما متاسفانه در گیم سوم یا به دلیل اینکه خود را برنده تصور می کردند یا به دلیل ایجاد یک غرور کاذب، با وجود تذکرات مکرر کادر فنی در کنترل یکی از بازیکنان این تیم یک بازی برده حتی از نظر حریف را به آنان واگذار کردیم.
مقدم منش تحلیل بدنی والیبالیست ها را از دیگر دلایل باخت ایران برابر اوکراین عنوان کرد و گفت: در مرحله گروهی بازی بسیار سختی برابر تایلند داشتیم که موجب تحلیل قوای جسمانی بازیکنان شد و به دلیل ناکافی بودن زمان امکان یک ریکاوری کامل و خوب میسر نشد که همین مساله از دیگر دلایل باخت ما مقابل اوکراین بود.
وی با بیان اینکه تیم والیبال شیلی یکی از هشت تیم برتر این دوره از رقابت ها است، گفت: والیبالیست های دانشجو توانستند در برابر این تیم با انجام یک بازی کاملا قوی و هوشیارانه حریف را از پیش روی بردارند که یکی از دلایل انجام یک بازی خوب توسط والیبالیست ها کمتر شدن استرس و نگرانی آنان از باخت مقابل حریف بود.
مربی تیم والیبال دانشجویان ادامه داد: امیدوارم امروز یک بازی قوی مقابل ژاپن ارایه کنیم زیرا کسب عنوان پنجمی باعث قرار گرفتن ما در سید دو این رقابت ها خواهد شد و مانع از حضور ما در سید پنج و بازی کردن با تیم های سخت تر در یونیورسیاد دانشجویان جهان در سال 2017 خواهد شد.
مقدم منش اضافه کرد:در هر صورت برد امروز مقابل ژاپن برای ما اهمیت زیادی دارد و ما باید برای کسب عنوان پنجمی این رقابت ها پیروز میدان باشیم .
وی گفت: کادر فنی در مجموع از عملکرد والیبالیست ها راضی است زیرا آنان در برابر تیم های قدرتمندی به میدان رفتند و در برابر تیم هایی که به احتمال 80 درصد بازی فینال را انجام خواهند داد بازی را واگذار کردند که این نتایج در برابر چنین تیم هایی چندان دور از ذهن نبود.
به گفته این مربی فینال این دوره از رقابت های والیبال دانشجویان بین تیم های اوکراین و روسیه برگزار خواهد شد.
بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد ورزشی دانشچویان جهان 12 تیرماه آغاز شده و 23 همین ماه به کار خود پایان خواهد داد.
کاروان ورزشی ایران در پایان نهمین روز این رقابت ها با داشتن چهار طلا ، دو نقره و پنج برنز در رده نهم جدول توزیع مدال این دوره از رقابت ها قرار دارد.
ورزشی (4)**1828**1565



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن