تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819656267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رنگ کفش خود را با موبایل تغییر دهید + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
رنگ کفش خود را با موبایل تغییر دهید + عکس
کفش جدیدی به نام The Shift Sneaker به کمک فنآوری LED تعبیه شده به خریداران اجازه می‌دهد تا با کمک نرم‌افزار تلفن‌ هوشمند، رنگ آن را تغییر دهند.
به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران کفش جدیدی به نام The Shift Sneaker به کمک فنآوری LED تعبیه شده به خریداران اجازه می‌دهد تا با کمک نرم‌افزار تلفن‌هوشمند، رنگ آن را تغییر دهند.

مدتی می‌شود که تکنولوژی وارد عصر گجت‌های پوشیدنی شده است. بعد از لباس‌هایی که با استفاده از فنآوری‌های خاصی بنا به علاقه مصرف کننده تغییر رنگ می‌دادند اکنون نوبت به کفش ‌هایی با فنآوری مشابه رسیده است.
 
اکنون کفشی با ویژگی‌ای منحصر به فرد به نام The Shift Sneaker معرفی شده، کاربران به کمک فنآوری LED تعبیه شده در این کفش قادر هستند تا رنگ کفش خود را با توجه به علاقه خود تغییر دهند. وظیفه‌ی کنترل این LED ها نیز برعهده گوشی‌های هوشمند گذاشته شده است.





شما با استفاده از بخش "طراحی خود را ایجاد کن" در نرم‌افزار ارائه شده برای این کفش هوشمند قادر هستید در کنار ایجاد تغییرات در کفش خود، طراحی‌ها را نیز با دیگران به اشتراک بگذارید.
 
باتوجه به اینکه کفش ‌ها از جمله لوازمی هستند که زودتر از سایر لباس‌ها از بین می‌روند هنوز مشخص نیست که سازندگان چه روش‌هایی را برای افزایش عمر این کفش اعمال کرده‌اند. اما از هم اکنون می‌توانیم مطمئن باشیم که با عرضه رسمی این نوع کفش ‌ها علاقمندان زیادی اقدام به خرید آن می‌کنند.



انتهای پیام/



اخبار مرتبط

طراحی تلسکوپ مخصوص رصد موجودات فضایی + تصاویر
انسان‌های سوخته شهر باستانی پمپی دوباره زنده می‌شوند+ تصاویر
سیاره زمین هم دارای پرچم فضایی شد + تصاویر
عظیم‌ترین آتشفشان کهکشان در مریخ + تصاویر




۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن