تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821146172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنین فریاد حمایت از مظلوم در کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طنین فریاد حمایت از مظلوم در کرمان کرمان - ایرنا - فریاد حمایت از مظلوم بار دیگر همزمان با روز قدس و سراسر کشور در خیابان های دیار کریمان طنین انداز شد.


به گزارش ایرنا مردم مومن و روزه دار کرمان امروز جمعه نوزدهم تیرماه در صفوف به هم پیوسته راهپیمایی روز قدس نمونه ای از همدلی و همزبانی در دفاع از اصول و آرمان های والای انقلاب اسلامی را متجلی ساختند.
راهپیمایی روز قدس در شهر کرمان ساعت 10 و 30 دقیقه از چهار راه طالقانی به سمت مصلای بزرگ امام علی (ع) میعادگاه نماز جمعه آغاز شد و نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رییس کل دادگستری، نمایندگان مردم در خانه ملت، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسوولان نیز با مردم همراه شدند.
قشرهای مختلف مردم از ساعت ها قبل برای شرکت در راهپیمایی روز قدس در چهارراه طالقانی اجتماع کردند و شهر بار دیگر در دفاع از آرمان فلسطین و محکومیت جنایات استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی به خروش آمد.
مردم ضمن اعلام همبستگی با ملت آزاده فلسطین و مردم غزه، با مشت های گره کرده و فریادهای انقلابی، جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی بویژه کشتار بی رحمانه زنان و کودکان را در سرزمین های اشغالی محکوم کردند.
راهپیمایی روز قدس با شکوه خاص در سایر شهرهای استان کرمان نیز برگزار شد.
7440/3028



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن