تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821251722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاد دانشگاه هند:روز قدس روز اعتراض آزادیخواهان جهان به جنایات صهیونیست هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاد دانشگاه هند:روز قدس روز اعتراض آزادیخواهان جهان به جنایات صهیونیست هاست دهلی نو- ایرنا- مدیر گروه مطالعات غرب آسیای دانشگاه جواهر لعل نهرو ،با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه فلسطین گفت: روز قدس همه آزادیخواهان جهان برضد قتل و تجاوز صهونیست ها در حق مردم بی دفاع فلسطین اعتراض می کنند.


پروفسور بانسیدار پرادهان روز جمعه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز قدس همه بدون توجه به نژاد و مذهب،اعتراض دموکراتیک خود را علیه اقدامات سلطه جویانه رژیم صهیونیستی اعلام می کنند.
وی تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس، یک اعتراض صرف نیست بلکه فرصتی است که مسلمانان سراسر جهان ،تمام تلاش خود را برای آزادی مسجد الاقصی از چنگال صهیونیست ها بکار گیرند.
استاد دانشگاه جواهر لعل نهرو هند با اشاره به ابتکار امام خمینی (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس تصریح کرد برگزاری این روز در کشورهای مختلف باعث می شود که جنایات رژیم صهیونیستی فراموش نشود و موضوع فلسطین زنده بماند.
وی افزود:مسلمانان از حقوق خود در باره قدس نمی گذرند و تا دستیابی به حقوق از دست رفته فلسطینی ها تلاش می کنند.
این کارشناس سیاسی هند با بیان اینکه روز قدس فقط متعلق به مسلمانان نیست، تصریح کرد: همه آزادیخواهان جهان با شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام می کنند که در مقابل قتل و تجاوز ساکت نیستند.
وی با اشاره به بی اعتنایی رژیم صهیونیستی به قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل گفت: با اعتراض جهانی ، رژیم صهیونیستی مجبور می شود که از تجاوز ، اشغالگری و ظلم دست بردارد.
*آساق*261*1600**1586



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن