تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821090140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزی: روز قدس، روز تجلی انسانیت است | خبرگزاری ایلنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: در راهپیمایی روز جهانی قدس گودرزی: روز قدس، روز تجلی انسانیت است ایلنا: وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونان خود در راهپیمایی پر شکوه روز قدس شرکت کرد .
گودرزی: روز قدس، روز تجلی انسانیت است

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز محمود گودرزی به همراه معاونان خود کنار خانواده بزرگ ورزش و جوانان همگام با سایر آحاد مردم در مراسم پرشکوه روز جهانی قدس حضور یافت  تا حمایت خود را از مظلومان جهان به ویژه مردم  فلسطین  اعلام کنند . محمود گودرزی در حاشیه این مراسم گفت: روز قدس یادگاری مهم از حضرت امام (ره )است که  پیام هایی اثر گذار به بزرگی تاریخ دارد که باید زنده نگاه داشته  شود . وی اظهار داشت: این روز ، روز تجلی انسانیت و حمایت گسترده مسلمانان  جهان  از مردم مظلوم فلسطین است . شعبانی بهار : مردم نشان دادند مقابل ظلم سکوت نمی کنند معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت : مردم ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند .
غلامرضا شعبانی بهار گفت : روز جهانی قدس امسال یک ویژگی دیگر دارد و آن هم کشتار مردم مسلمان یمن است . بی تردید در پس این کشتارها، صهیونیست ها و گروه های تروریستی هستند که باید امسال  نفرت خود را از این اقدام ظالمانه در یمن  اعلام کنیم. معاون توسعه ورزش همگانی  وزارت ورزش و جوانان همچنین  گفت: در واقع مردم، امسال با حضورشان در تظاهرات روز جهانی قدس، نفرت خود را  از رژیم صهیونیستی و  گروه های تروریستی  وابسته  اعلام کردند و بیان داشتند در برابر هیچ ظلمی سکوت نخواهند کرد . مناف هاشمی: حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک تکلیف ملی و اسلامی است معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان حمایت از مردم مظلوم فلسطین را یک تکلیف ملی و اسلامی دانست .
 
سید مناف هاشمی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس  اظهار داشت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک تکلیف ملی و اسلامی  است.
او ادامه داد: امروز همراهی با ندای مظلومان یمن و همچنین  حمایت از فرمایشات  مقام معظم رهبری برای آزادی  قدس عزیز برای ما یک فرض است  .

۱۳۹۴/۰۴/۱۹ ۱۵:۲۳:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن