تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820047769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس، روز نمایش وفاداری ملت ایران به آرمان‌های انقلاب اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی: روز قدس، روز نمایش وفاداری ملت ایران به آرمان‌های انقلاب اسلامی است خبرگزاری پانا: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس، روز نمایش وفاداری ملت ایران به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
۱۳۹۴ جمعه ۱۹ تير ساعت 15:07

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سیداحمدرضا دستغیب، تاكید كرد: روز جهانی قدس امسال یك‌بار دیگر صلابت و استواری و وفاداری مردم ایران به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی نمایش داده خواهد شد. نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بسیار حساس خواندن این برهه از زمان، گفت: نگاهی به وضعیت جهان، مسائل و مشكلات منطقه خاورمیانه و تلاش‌های حرامیان تكفیری و داعشی از یك‌سو و از سوی دیگر تلاش‌های تجاوزكارانه رژیم منحوس و منفور صهیونیستی، حساسیت این زمان از تاریخ را مشخص می‌كند.
نماینده مردم شیراز با دعوت از ملت برای حضوری یكپارچه و چشمگیر در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: در سال همدلی و همزبانی ضمن اعلام حمایت از دولت و تیم مذاكره كننده هسته‌ای كشورمان، در خصوص ایستادگی مقابل زیاده‌خواهی‌های غرب اصرار و پای‌فشاری داریم. دستغیب، حضور در راهپیمایی روز قدس را تجدید پیمان با آرمان‌های بنیان‌گذار كبیر انقلاب اسلامی و حضرت آیت‌الله‌العظمی، امام خامنه‌ای عنوان و تاكید كرد: در این روز بار دیگر آیه 41 سوره عنكبوت را كه خداوند می‌فرماید: کَمَثَلِ العَنکَبُوتِ اتَّخَذَت بَیتًا وَ إِنَّ أَوهَنَ البُیُوتِ لبیت العَنکَبُوتِ، را به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی یادآوری خواهیم كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن