تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815593923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسلمانان و فعالان مدنی انگلیس در تدارک برپایی مراسم روز جهانی قدس در لندن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسلمانان و فعالان مدنی انگلیس در تدارک برپایی مراسم روز جهانی قدس در لندن لندن - ایرنا- شمار زیادی از تشکل های اسلامی، مسیحی و یهودی و نیز نهادهای مدنی ضد جنگ انگلیس برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس که قرار است روز جمعه در قلب لندن برگزار شود، اعلام آمادگی کرده اند.


"مسعود شجره" رییس کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس و یکی از گردانندگان اصلی راهپیمایی روز جهانی قدس در لندن در گفت وگو با ایرنا گفت: راهپیمایی روز قدس از مقابل دفتر مرکزی ‘بی بی سی’ در مرکز لندن آغاز و تظاهر کنندگان به سمت سفارت آمریکا حرکت خواهند کرد.
وی درخصوص انتخاب این دو محل برای برگزاری راهپیمایی روز قدس، گفت: این یک اقدام نمادین است چرا که شبکه "بی بی سی" در مقابل تمام جنایت های صورت گرفته توسط ژریم صهیونیستی غالبا سکوت کرده و اخبار را به صورت محدود پوشش داده است و از طرفی آمریکا نیز اصلی ترین حامی جنایت های صورت گرفته توسط این رژیم سرکوبگر می باشد.
شجره افزود: اینکه این کشور (آمریکا ) تاکنون از تمام قدرت و توانش برای حمایت از موجودیت رژیم صهیونیستی برای ارتکاب جنایت و سوء استفاده از قوانین بین المللی استفاده کرده است، سبب شد تا تظاهر کنندگان مقصد آخرشان را سفارت آمریکا در لندن انتخاب کنند.
وی گفت: ما ساعت 3 بعد از ظهر فردا ( آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان) به همراه سایر شرکت کنندگان راهپیمایی را آغاز و در پایان در مقابل سفارت آمریکا تجمع خواهیم کرد.
رییس کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس عنوان کرد: به رغم اینکه برگزار کنندگان این برنامه مسلمانان هستند اما فعالان مدنی از سایر تشکل های مربوط به ادیانی همچون مسیحیان و یهودیان و حتی گروه های سکولار نیز در این تظاهرات شرکت کرده و خواستار استیلای حقوق از دست رفته مردم فلسطین خواهند شد.
شجره گفت: تاکنون 21 تشکل، انجمن و گروه مدنی از مردم برای حضوری گسترده در مراسم باشکوه روز قدس در لندن دعوت به عمل آورده اند.
وی همچنین در بیان اهمیت روز جهانی قدس متذکر شد: اگرچه حضرت امام خمینی (ره) در حدود سی سال پیش روز جهانی قدس را پایه گذاری کرده بود ، اما ضرورت توجه به این روز در دنیای امروز بیش از پیش احساس می شود..
شجره ادامه داد که نه تنها پیروان خط امام در این راهپیمایی شرکت می کنند بلکه جامعه بشریت برای برافراشته نگاه داشتن حقوق مردم فلسطین در این روز بسیج می شوند.
اروپام**3**ن**1552



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن