تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیغام دوباره هدایتی به مدیر پرسپولیس |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پیغام دوباره هدایتی به مدیر پرسپولیس
حسین هدایتی که بارها از شرایط مدیریتی پرسپولیس انتقاد کرده بود و آخرین بار گفته بود به جای کمک به این تیم ترجیح می دهد وام ازدواج و جهیزیه به جوانان بدهد ، دوباره می خواهد به پرسپولیس پول بدهد.
کد خبر: ۵۱۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ - 09 July 2015


به گزارش خبرآنلاین؛ حسین هدایتی تاجر پرسپولیسی که اهلیتش برای خریدن ایین تیم تائید نشد و نتوانست مالک تیم باشد ، بعد از اینکه اعلام کرد حاضر نیست به این تیم کمک کند وگفت از این پس وام ازدواج می دهد که ثوابش بیشتر است ، باز می خواهد در کمک به پرسپولیس سهمی داشته باشد. اینکه او در این دو ماه چقدر وام ازدواج داده را خودش می داند چون در مدت مشابه ، وزارت ورزش و جوانان به دلیل مشکلات مالی دولت نتوانسته است کمکی به جوانان در لیست ازدواج کند و خیلی از اهالی فوتبال آن گفته هدایتی را طعنه ای به وزیر ورزش دولت می دانستند که اهلیتش برای پرسپولیس داری را رد کرد اما تشکیلاتش حتی در پرداخت وام های ازدواج جوانان توانایی نداشت. بعد از این گفته های هدایتی این طور پیش بینی می شد که او دیگر قصد همکاری با پرسپولیس را ندارد. خیلی زود اما او هفته قبل به طاهری برای همکاری کمک به تیم پیغام داده و تماسی داشته است. تماسی که با پاسخ منفی باشگاه مواجه شده است! 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن