تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819727733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيانيه استاندار چهارمحال وبختياري به مناسب روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۵۳ق.ظ)
بيانيه استاندار چهارمحال وبختياري به مناسب روز قدس موج - استاندار چهارمحال و بختياري، با صدور بيانيه اي به مناسبت روز جهاني قدس، اين روز را روز اتحاد مسلمانان با مردم فلسطين دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، در متن بيانيه قاسم سليماني دشتکي آمده است: روز قدس، روز اتحاد و اعلان همبستگي مسلمانان جهان با مجاهدان غيور فلسطين و تبلور فرياد تنفر و اعتراض جهانيان عليه جنايات رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي است.
در ادامه اين بيانيه آمده است: روز قدس يادگار بزرگ امام راحل عظيم الشأن انقلاب اسلامي است که هر ساله قامت پوسيده و پوشالي رژيم غاصب صهيونيستي را به رعشه مي‌اندازد و خواب خوش سردمداران و حاميان گستاخش را آشفته مي‌گرداند.
در اين بيانيه استاندار چهارمحال و بختياري مي‌افزايد: فلسفه اصلي نامگذاري روزي براي قدس از سوي معمار کبير انقلاب اسلامي، عملياتي کردن روش برخورد و رويارويي با نظام سلطه بين المللي است، نظامي که با بيش از 60 سال تعدي و تجاوز ددمنشانه، وقاحت آميزترين صحنه‌هاي کشتار مسلمانان را به نمايش گذاشته است.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: حضور گسترده و حماسي امت خداجوي ايران اسلامي در راهپيمايي روز جهاني قدس، پشتوانه محکمي در تداوم ايستادگي مردم مظلوم فلسطين در برابر استکبار جهاني و در نهايت، مانع اصلي سيطره اين جرثومه فساد و غده سرطاني بر خاورميانه است.
در بخش ديگر اين بيانيه سليماني دشتکي افزوده است: اين حضور، به سردمداران استکبار جهاني و رژيم اشغالگر قدس نشان خواهد داد که مساله فلسطين، در صدر مسائل دنياي اسلام قرار دارد و تمامي مسلمانان جهان در سرنوشت آن دخيل هستند.
وي در ادامه اين بيانيه ضمن گراميداشت روز جهاني قدس از مردم ولايت مدار چهارمحال و بختياري، در راستاي لبيک به نداي بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله العظمي خامنه اي خواسته در راهپيمايي بزرگ روز جهاني قدس حضور يابند وبه دنيا اعلام نمايند که آزادي فلسطين و قدس شريف، خواسته مشترک تمامي مسلمانان جهان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن