تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801189352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم والیبال دانشجویان از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یونیورسیاد؛ تیم والیبال دانشجویان از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند گوانگجو - ایرنا - تیم والیبال دانشجویان ایران با شکست برابر اوکراین از صعود به مرحله نیمه نهایی بیست و هشتمین دوره رقابت های ورزشی دانشجویان جهان در کره جنوبی بازماند.


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا از کره جنوبی، تیم والیبال دانشجویان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال دانشجویان جهان، امروز (پنجشنبه) در سالن یوئمجو شهر گوانگجو به مصاف اوکراین رفت که در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود اوکراین به اتمام رسید.
شاگردان پیمان اکبری ست اول و دوم را با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 15 اوکراین را شکست دادند.
اوکراینی ها در ست سوم به خودشان آمدند و توانستند این ست را با نتیجه 25 بر 21 به سود خود تمام کنند تا کار به ست چهارم کشیده شود.
در ست چهارم هم این اوکراینی ها بودند که با توجه به قدرت بازیکن شماره 9 خود و آبشارهای او توانستند با نتیجه 25 بر 19 به برتری برسند.
ست چهارم با حساسیت زیادی دنبال شد و بازیکنان دو تیم سعی در این داشتند که بازی را به سود خود تمام کنند. با این حال اشتباه داور در اعلام یک امتیاز به سود اوکراین، باعث اعتراض پوریا فیاضی شد که داور به وی یک کارت زرد نشان داد.
اعتراضات ایران همچنان ادامه داشت و همین مساله کارت قرمز داور به ایران و اعلام یک امتیاز به سود اوکراین را در پی داشت.
در ست پنجم هم روند موفقیت اوکراین ادامه داشت و این تیم توانست با نتیجه 15 بر 12 ایران را شکست دهد تا به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.
حدود هفت هزار تماشاگر که اغلب آنان دانش آموزان کره ای بودند در سالن مسابقه حضور داشتند و بازی را تماشا کردند. علت حضور پرشمار دانش آموزان، تماشای مسابقه والیبال زنان کره جنوبی و اوکراین بود. همچنین تعدادی از تماشاگران ایرانی در سالن بودند و تیم ایران را تشویق کردند.
پارک کی وون سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران به همراه رییس فدراسیون والیبال کره جنوبی هم در سالن حضور داشتند.
تیم والیبال ایران در بازی بعدی خود برای کسب عناوین پنجم تا هشتم به مصاف تیم شیلی خواهد رفت.
بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان (یونیورسیاد) که به طور رسمی از 12 تیرماه آغاز شده است و تا 23 ماه جاری در کره جنوبی ادامه دارد.
ورزشی**1828**1067**1776



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن