تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819190501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در نماي ساختمان جديد مجلس بازنگري صورت مي‌گيرد/ اجرا نکردن قوانين از سوي مجلس مورد پذيرش نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ تير ۱۳۹۴ (۹:۰ق.ظ)
رئيس کميسيون عمران مجلس تأکيد کرد: در نماي ساختمان جديد مجلس بازنگري صورت مي‌گيرد/ اجرا نکردن قوانين از سوي مجلس مورد پذيرش نيست موج - رئيس کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي به لزوم بازنگري در نماي ساختمان جديد مجلس شوراي اسلامي تأکيد کرد.
سيد مهدي هاشمي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري موج بابيان اين مطلب تصريح کرد: با توجه به اين که نماي شيشه‌اي به‌هيچ‌وجه از ايمني کافي برخوردار نيست، اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران موضوع اصلاح نماي ساختمان در حال ساخت مجلس شوراي اسلامي را مطرح کرده‌اند.
وي افزود: اعتراض صورت گرفته‌ شده از سوي اعضاي شوراي شهر تهران اعتراضي به‌جا است و ما نيز تأکيد خواهيم کرد که اين بازنگري در دستور کار مسوولان سازنده اين ساختمان قرار گيرد.
رئيس کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اهميت ايمن بودن ساختمان پارلمان کشور خاطرنشان کرد: استفاده از نماي تمام شيشه‌اي در ساختمان‌هاي اداري مهم از جمله ساختمان پارلمان رسمي کشور به‌هيچ‌وجه درست نيست و بايد تغييراتي در اين نما صورت گيرد.
هاشمي با تأکيد بر اين که اجرا نکردن قوانين از سوي مجلس شوراي اسلامي به‌هيچ‌وجه مورد پذيرش نيست، اظهار کرد: در شرايطي که مجلس خود در کشور قانون‌گذار است نبايد قوانين را زير سؤال ببرد و اگر سازندگان نماي ساختمان جديد مجلس، ضوابط تعيين‌شده از سوي شوراي اسلامي شهر تهران را رعايت نکرده‌اند بايد هر چه سريع‌تر رويه خود را تغيير دهند.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص مصوبات به تاييد رسيده در شوراي شهر تهران در رابطه با نماي ساختمان‌ها اذعان کرد: بر اساس مصوبات شوراي شهر تهران، در نماي ساختمان‌ها بايد از حداقل شيشه استفاده شود و در اين قانون تفاوتي ميان ساختمان‌هاي کوچک و ساختمان‌هاي اداري وجود ندارد.
وي تأکيد کرد: در اجراي قوانين هيچ‌گونه استثنايي وجود ندارد و اگر از قوانين تخلف شود بايد با فرد، افراد و يا نهادهاي متخلف برخورد صورت گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن