تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819657548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدیدنماینده سمنان درمجلس ازپروژه نیمه تمام ورزشی آموزش وپرورش سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بازدیدنماینده سمنان درمجلس ازپروژه نیمه تمام ورزشی آموزش وپرورش سمنان خبرگزاری پانا: نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلام یو هیات همراه از پروژه در حال تکمیل ورزشی وحدت سمنان بازدید کردند .
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۶ تير ساعت 08:11

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سمنان ، مهندس خسروی در این دیدار ، ضمن بازدید از مراحل مختلف انجام کار در این پروژه ورزشی ضمن تاکید بر لزوم بهره برداری هرچه سریعتر از این مجموعه گفت : افتتاح این سالن ورزشی زیبا می تواند موجب رشد استعدادهای ورزشی و همچنین اهداء میزبانی های کشوری به شهرستان سمنان  شود . در حاشیه این دیدار ، ضمن بازدید از مجموعه ورزشی استخر آموزش و پرورش دستوراتی در خصوص احیاء مجدد این پروژه صادر شد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن