تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821094716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مناقشات درياي چين جنوبي محور گفت و گوي مقامات آمريکا و ويتنام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۴۸ب.ظ)
مناقشات درياي چين جنوبي محور گفت و گوي مقامات آمريکا و ويتنام موج - رهبران ايالات متحده آمريکا و ويتنام به توافق رسيدند که مناقشات در درياي چين جنوبي بايد مطابق با قوانين بين المللي حل و فصل شود.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، باراک اوباما، رئيس جمهور ايالات متحده آمريکا، روز سه شنبه (16 تير) در کاخ سفيد با گوئن هو چونگ، رئيس حزب کمونيست ويتنام، ديدار کرد.
چونگ نخستين مقام عالي رتبه ويتنام است که بعد از دو دهه عادي سازي روابط دو کشور از ايالات متحده آمريکا ديدن مي کند.
بعد از اين ديدار اوباما به خبرنگاران گفت که آنها درباره اهميت حل و فصل مناقشات در درياي چين جنوبي و مناطق ديگر بر اساس قوانين بين المللي، با يکديگر بحث و تبادل نظر کردند. فعاليت چين براي بازگيري زمين از آب در درياي چين جنوبي موجب نگراني و مخالفت از سوي برخي از همسايگان اين کشور شده است.
چونگ نيز گفت که وي و اوباما نسبت به فعاليت هاي اخير در اين منطقه که مطابق با قوانين بين المللي نيست، نگراني مشترکي دارند.
وي گفت که ويتنام و ايالات متحده آمريکا، که زماني دشمن يکديگر بوده اند، اکنون شريک و دوست يکديگر شده اند و باور دارد که مناسبات آنها بيش از اين نيز افزايش خواهد يافت.
گفتني است؛ اين ماه مصادف با چهلمين سالگرد پايان جنگ ويتنام است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن