تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819801467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین تصاویر از گوشی تاشو سامسونگ فاش شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اولین تصاویر از گوشی تاشو سامسونگ فاش شد
مدتی قبل اطلاعاتی از گوشی تاشو سامسونگ با کد SM-G9198 منتشر شده بود اکنون وب‌سایت چینی TENAA اقدام به انتشار اول تصاویر این تلفن کرده است.
به گزارش نامه نیوز، مدتی قبل اطلاعاتی از گوشی تاشو سامسونگ با کد SM-G9198 منتشر شده بود اکنون وب‌سایت چینی TENAA اقدام به انتشار اول تصاویر این تلفن کرده است.





سامسونگ به تولید تلفن‌های هوشمند متفاوت خود برای راضی نگاه داشتن تمام سلایق ادامه می‌دهد. اکنون اولین تصاویر از گوشی جدید شرکت سامسونگ با قابلیت تاشو مانند گوشی‌های سال‌های ۲۰۰۰ منتشر شده است.





نمایشگر ۳.۹۱ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰، اندروید آبنبات چوبی ۵.۱.۱، پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۸ با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز و وزن ۱۹۱ گرمی از جمله خصوصیات تلفن همراه تاشو سامسونگ است. به گفته‌ی TENAA این تلفن هوشمن دارای ابعاد ۱۱۹.۷ در ۶۶.۶ در ۱۶.۷ میلی‌متر است.





در زمینه دوربین این تلفن هوشمند ظاهرا عمکلرد مناسبی خواهد داشت. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در کنار دوربین عقب ۱۶ مگاپیگسلی به شما کمک می‌کند تصاویر مناسبی را ثبت کنید. حافظه رم ۲ گیگابایتی و قابلیت افزایش حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی تا ۱۲۸ گیگابایت از سایر خصوصیات این تلفن هوشمند است. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در رابطه با تاریخ عرضه و قیمت این محصول متفاوت با پرچمداران حال حاضر منتشر نشده.







منبع: صبحانه آنلاین


۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن