تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804321611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم یادبود صهیونیست‌های کشته شده در سالگرد جنگ غزه!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
نتانیاهو مراسم یادبود صهیونیست‌های کشته شده در سالگرد جنگ غزه!

جروزالم پست گزارش داد؛
مراسم یادبود صهیونیست‌های کشته شده در سالگرد جنگ غزه!
اسرائیل حاضر نیست همچنان در اسارت دشمنی باشد که به حقوق بشر و زندگی انسان ها بی اعتناست و قوانین بین المللی را تحقیر می کند (!)



به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" (JPost) گزارش داد: «رژیم صهیونیستی به مناسبت سالگرد کشتار تابستان سال گذشته اسرائیل در جنگ غزه، برای پاسداشت 67 نظامی اسرائیلی کشته شده در این جنگ مراسم یادبود برگزار کرد.»  
"رووین ریولین" رئیس رژیم صهیونیستی، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر، و "موشه یعلون" وزیر دفاع این رژیم در این مراسم در کنار سربازان و خانواده های سربازان کشته شده حاضر شدند.     رووین ریولین رئیس رژیم اشغالگر قدس در سخنانی در مراسم سالگرد کشتار خونین مردم غزه توسط جنگنده های اسرائیلی گفت: «یک سال از تابستان سخت پیشین گذشت. تابستانی که در آن 67 سرباز خود، باهوش ترین و بهترین جنگجویان خود، را به علاوه غیرنظامیان و عزیزان خود را از دست دادیم.»  
در رمضان سال گذشته، هیچ غیرنظامی از جانب اسرائیل در جریان پاسخ های کوبنده نیروهای حماس به حملات وحشیانه نظامیان صهیونیست کشته نشده است. از سوی دیگر، تعدادی از صهیونیست ها در جریان بمباران هوایی هواپیماهای رژیم صهیونیستی جنگ غزه، تعدادی از اعضای فامیل خود را که در زمان بمباران در نوار غزه ساکن بودند از دست دادند.  
ریولین ادامه داد: «اسرائیل وضعیتی را نخواهد پذیرفت که شهرهای ما در معرض حملات مکرر و ادامه دار قرار داشته باشد. تنها ریشه کن شدن ترور به کشتار بی گناهان در هر دوطرف خاتمه خواهد داد.»     ریویلین با "اخلاقی و عادلانه" خواندن جنگ وحشیانه 50 روزه اسرائیل علیه غزه گفت: «این جنگ شایسته یک کشور مستقل بود که برای دفاع از شهروندان خود فراخوانده شده بود. جنگی که در آن کودکان، زنان، پیران و مردان در معرض امواج ترس و تهدید گوشخراش مرگ قرار داشتند.»     او تأکید کرد: «ارتش اسرائیل به رغم آمار بالای قربانی ها در دفاع از ملت خود تردید نخواهد کرد.»  
وی همچنین اضافه کرد: «ما مردمی جنگ طلب نیستیم، اما اگر مجبور به برداشتن سلاح و دفاع از مرزها و موجودیت خود شویم، در این کار تهدید نخواهیم کرد.»  
او گفت: «اسرائیل حاضر نیست همچنان در اسارت دشمنی باشد که در قلب جمعیت غیرنظامی خود عملیات می کند. دشمنی که به حقوق بشر و زندگی انسان ها بی اعتناست و قوانین بین المللی و دموکراسی را تحقیر می کند.»  
ریولین با تأکید بر این که هنوز بسیاری هستند که جنگ هنوز برای آن ها تمام نشده است گفت: «هنوز در انتظار دیدن بازگشت دو تن از فرزندان خود هستیم. هنوز مأموریت اسرائیل ناتمام باقی مانده است.»     گفتنی است، اشاره ریولین در این اظهارت به دوسرباز اسرائیلی است که ادعا می شد در میانه جنگ غزه ناپدید شده اند و اسرائیل بلافاصله انگشت اتهام خود را به سوی حماس نشانه گرفت.    
در حادثه مشابهی اندکی پیش از آغاز کشتار صهیونیست ها در رمضان سال گذشته،  فلسطینی‌ها به ربودن سه نوجوان فلسطینی در نزدیکی یک شهرک اسرائیلی در کرانه باختری متهم شده بودند.  
در پی این اتهام ارتش اسرائیل عملیات گسترده‌ای را به بهانه یافتن آنها آغاز کرد و در جریان آن‌ها صدها فلسطینی بازداشت و دست کم پنج تن کشته شدند. اجساد سه نوجوان اسرائیلی 18 روز بعد پیدا شد. با این حال، دو نوجوان اسرائیلی به بهانه خونخواهی با ریختن بنزین بر سر و صورت و در داخل دهان یک نوجوان 16 ساله فلسطینی به نام محمد خضر و سپس انداختن آتش در دهان او، وی را زنده زنده سوزاندند.  
نتایناهو همچنین در این مراسم گفت: «درمانی برای درد شما وجود ندارد، اما با همه دردی که دارید، به خوبی می فهمید که عزیزان شما زندگی های زیادی را به خاطر اسرائیل نجات دادند.»     او افزود: «درد همیشه خواهد بود، اما عزیزان شما به عنوان یک قهرمان کشته شدند.»    

    505  



۱۷/۰۴/۱۳۹۴ - ۰۵:۰۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن