تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812988525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقبل سرپرستي 27 نفر از ايتام دورود توسط مدير و کارکنان کارخانه آرد سپيدکوه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۴ (۱۷:۲۸ب.ظ)
تقبل سرپرستي 27 نفر از ايتام دورود توسط مدير و کارکنان کارخانه آرد سپيدکوه موج - دورود- مدير کميته امداد شهرستان دورود گفت: مدير و کارکنان کارخانه آرد سپيد کوه شهرستان دورود در يک اقدام خداپسندانه سرپرستي 27 نفر از ايتام تحت حمايت اين نهاد را به عنوان فرزند معنويي خود تقبل کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، اسد اله اسدي ضمن اعلام اين خبر افزود: به دنبال افزايش تعامل و ارتباط با خيرين نيکوکار، موسسات و کارخانجات هستيم و طرح اکرام و ايتام در اين خصوص نقش محوري را در تحقق اهداف و برنامه ها ايفا مي نمايد و با توجه به رايزني و فرهنگ سازي خوبي که در سطح شهرستان با دستگاه ها و موسسات صورت گرفته بسياري از موسسات و کارخانجات به صورت خود جوش متقاضي شرکت درطرح هاي حمايتي کميته امداد به خصوص طرح اکرام و ايتام هستند.
مدير کميته امداد شهرستان دورود با اشاره به اينکه حوزه اکرام در دو بخش اکرام ايتام و اکرام محسنين فعاليت مي کند، اظهار داشت: به دنبال استفاده بيشتر از ظرفيت خيرين و دستگاه ها هستيم تا با مشارکت آنها بتوانيم همه ايتام و محسنين را تحت پوشش افراد خير قرار دهيم و با استفاده از توان مالي آنها زمينه رشد و توانمندي ايتام و خانواده هاي آنها را بيش از پيش فراهم نماييم.
اسدي در بخشي ديگر از سخنان خود به گروه هايي که از ايتام و محسنين حمايت مي کنند، اشاره نمود و اظهار داشت: فرهنگيان، اساتيد دانشگاه، کارمندان دولت، کارگران، اصناف و روحانيون افرادي هستند که با توجه به سنت حسنه نبوي و اعتقادات ديني خود به صورت داوطلبانه متقاضي شرکت در طرح اکرام ايتام و اکرام محسنين اين نهاد هستند و ماهانه بيش از 420 ميليون ريال به حساب آنها واريز مي نمايند که تاثيرات بسزايي در وضعيت اقتصادي و معيشتي آنها ايجاد کرده است تا علاوه بر محروميت از نعمت پدر يا رنج بيماري دغدغه مشکلات اقتصادي و معيشتي را نداشته باشند.
وي تصريح کرد: با توجه به اينکه در ماه مبارک رمضان قرار داريم فضاي بسيار معنويي براي همکاري و خدمت رساني ايجاد شده و از علاقه مندان به حمايت از ايتام و محسنين دعوت مي شود با مراجعه به کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان دورود در طرحهاي حمايتي اين نهاد شرکت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن