تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820896682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراغه میزبان تورنمت بین المللی کانوپولو است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: صیادی:
مراغه میزبان تورنمت بین المللی کانوپولو است
مربی تیم ملی جوانان کانوپولو قایقرانی گفت: تمرینات تا انتخاب نفرات نهایی تیم ملی ادامه دارد و اواخر شهریور ماه مراغه تورنمت بین‌المللی کانوپولو را برگزار می کند.

مراغه میزبان تورنمت بین المللی کانوپولو است
اشکان صیادی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نوشهر تا 21 تیرماه میزبان اولین اردوی تیم ملی جوانان است. اردوی دوم را در شهر زریجان و اردوی سوم درشهر لاهیجان برگزار می‌شود اما زمان برگزاری اردوها اعلام نشده است.


وی افزود: در پایان تمرینات تست‌گیری به منظور انتخاب پاروزنان تیم ملی صورت می‌گیرد تا 10 نفر منتخب حضور در تیم ملی برای مسابقات کشوری انتخاب شوند.


صیادی در خصوص تعداد ورزشکاران زیرنظرش در اردو تاکید داشت: تیم ملی جوانان و نوجوانان کانوپولو 12 نفر هستند که به صورت ادغام شده با هم تمرین می‌کنند و بعد از تست‌گیری‌های که در ماه‌های آینده انجام می‌شود حذف و اضافه صورت خواهد گرفت.


وی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر قایقرانان مستعد و فعالی در اردو مشغول تمرین هستند که با وجود تجربه کم از سطح بالایی برخوردار هستند و مطمئن هستم تا زمان مسابقات تیم ملی کشوری به سطح خوبی برسند.


وی در خاتمه بیان کرد: اواخر شهریور ماه نیز تورنمت مراغه را خواهیم داشت که تیم ملی جوانان مورد تایید فدراسیون به مصاف رقبای خارجی خواهند رفت.






انتهای پیام/





اخبار مرتبط

دومین مرحله اردوی تیم ملی کانوپولوی بانوان بزرگسالان خواهد بود
ملی پوشان آبهای آرام به مصاف رقبا می‌روند
اشرف: کلاسهای داوری اسلالوم به پایان رسید
مریم کرمی در روئینگ تک نفره برنزی شد
روئینگ سواران در روز نخست چه کردند؟




۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن