تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818936695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایگاه آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان سرخه افتتاح گردید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


پایگاه آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان سرخه افتتاح گردید استان‌ها > سمنان - با هدف توسعه و ارتقای آموزشهای مهارتی در سطح استان سمنان ، پایگاه آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان سرخه افتتاح گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، در آیین افتتاح این پایگاه که با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان سرخه و نیز مسئولین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان برگزار گردید ، ابراهیم محمودی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ، ارائه آموزشهای مهارتی در مناطق مختلف شهری به منظور توانمند سازی کارجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی را از جمله اهداف و برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برشمرد و ضمن تقدیر از شورای شهر و شهرداری شهرستان سرخه ، ابراز امیدواری کرد با تلاش مسئولین این شهرستان ، امکان ارائه آموزشهای مهارتی در سطوح بالاتر نیز در این شهرستان فراهم گردد.
حجت الاسلام والمسلمین فاطمی بصیر ، امام جمعه سرخه نیز در این مراسم ، با اشاره به نقش مؤثر آموزشهای مهارتی در اشتغالزایی جوانان شهرستان ، افتتاح این پایگاه را خدمت به مردم خواند و خواستار گسترش فعالیتهای آموزش فنی و حرفه ای در این شهرستان گردید.
رضا کرمی فرماندار سرخه ، افتتاح پایگاه آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان سرخه را شروعی خوب عنوان کرد و اظهار داشت : نقش آموزشهای فنی و حرفه ای در توانمند سازی منابع انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست و در این راستا توجه به پتانسیلهای بومی شهرستان و نیازهای بازار کار در ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای می تواند سبب ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان شود.
کرمی آمادگی فرمانداری سرخه را به منظور همکاری و تعامل بیشتر با فنی و حرفه ای در جهت ارائه آموزشهای مهارتی مختلف در این شهرستان اعلام کرد و یادآور شد : ظرفیتهای خوبی در سرخه وجود دارد که با استفاده مطلوب از آنها می توان در راستای رفع معضل بیکاری ، گامهای مؤثری برداشت.
وی با اشاره به وجود افراد کارآفرین که تمایل به سرمایه گذاری در بخشهای مختلف خصوصا صنایع دستی را دارند تصریح کرد : ما اداره کل آموزش فنی و حرفه ای را در این زمینه همراهی خواهیم کرد و حلقه اتصال بین کارآفرینان ، سرمایه گذاران و مهارت آموختگان را ایجاد خواهیم نمود.
مرضیه میرزایی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران سمنان نیز در این مراسم گفت : پایگاه آموزش فنی و حرفه ای شهرستان سرخه در حال حاضر با دو کارگاه فناوری اطلاعات و صنایع دستی فعالیت خود را آغازنموده است و انتظار می رود با تلاش و همت مسئولین شهرستان بخصوص شورای شهر و فرمانداری ، این کارگاهها افزایش یابد.
شایان ذکر است پایگاه آموزش فنی و حرفه ای سرخه با همکاری شهرداری و شورای شهر این شهرستان ، آماده و به بهره برداری رسید  



سه شنبه 16 تیر 1394 - 12:35:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن