تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819865160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به منظور نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کرج 500 میلیارد ریال اعتبار به سازمان اتوبوسرانی کرج تزریق می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به منظور نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کرج
500 میلیارد ریال اعتبار به سازمان اتوبوسرانی کرج تزریق می‌شود
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج گفت: به منظور نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کرج 500 میلیارد ریال اعتبار به سازمان اتوبوسرانی کرج تزریق می‌شود.

خبرگزاری فارس: 500 میلیارد ریال اعتبار به سازمان اتوبوسرانی کرج تزریق می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، به نقل از روابط عمومی سازامان اتوبوسرانی کرج، مهرداد کیانی اظهار کرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر کرج، اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال تا پایان سال‌جاری جهت نوسازی و تجهیز ناوگان به سازمان اتوبوسرانی این کلانشهر تزریق می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به تاکید مدیریت شهری مبنی بر کاهش تردد خودروهای شخصی و تک سرنشین در معابر و خیابان‌های اصلی سطح شهر، نوسازی ناوگان و نیز خریداری اتوبوس‌های مدرن در دستور کار سازمان قرار گرفت تا شهروندان برای استفاده از خطوط اتوبوسرانی بیش از پیش ترغیب و تشویق شوند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج افزود: اکنون ترافیک در کلانشهر کرج از مرز بحران و هشدار گذر کرده و مشکلات و چالش‌های زیادی را در حوزه‌های زیست محیطی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای شهر و شهروندان ایجاد کرده است که بهترین گزینه برای کاهش مشکلات کنونی و روان‌سازی ترافیک، تقویت ناوگان حمل و نقل درون شهری است.
کیانی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به ملاحظات فوق‌الذکر، شورای اسلامی شهر کرج با لایحه شهرداری مبنی بر تخصیص 500 میلیارد ریال اعتبار به منظور نوسازی و توسعه ناوگان اتوبوسرانی موافقت کرد که 4 میلیارد تومان آن صرف بازسازی اتوبوس‌های فرسوده خواهد شد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرج و حومه عنوان کرد: متاسفانه طی 4 سال گذشته از طرف وزارت کشور اتوبوس جدیدی برای نوسازی این ناوگان، تحویل سازمان داده نشده است که به همین دلیل شاهد وجود اتوبوس‌های فرسوده در سطح استان هستیم.
کیانی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده از سوی مجموعه مدیریت شهری کرج، مقرر گردیده در سال جدید طی چند مرحله طرح بازسازی اتوبوس‌های فرسوده با تخصیص اعتباری 4 میلیاردی در دستور کار قرار بگیرد و با خرید اتوبوس‌های جدید طبق مصوبه شورای اسلامی شهر کرج و نظر مثبت شهردار این کلانشهر، ناوگان حمل و نقل عمومی را نونوار کرد. انتهای پیام/2302/ح

94/04/16 - 11:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن