تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803730229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواب زمستانی بایرن در تابستان جابجایی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: خواب زمستانی بایرن در تابستان جابجایی
کد خبر: ۵۱۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ - 07 July 2015


همه هواداران بایرن جذب بازیکنان بزرگ در فصل جابجایی سال جاری را ضروری می دانند اما به نظر می رسد که سران بایرن در تابستان به خواب زمستانی فرو رفته اند. بایرن مونیخ هنوز جایگزینان شایسته ای برای ستاره های خود انتخاب نکرده است. اگر این تیم می خواهد موفق باشد باید هر چه سریعتر تغییرات بنیادینی در تیم خود ایجاد بکند در غیر این صورت گواردیولا با خاطره تلخ بایرن را ترک خواهد کرد.


به گزارش شفقنا ورزشی، بایرن مونیخ در دوران پپ گواردیولا نتوانسته است که انتظارات را برآورده بکند. انتظار از پپ گواردیولا سرمربی سابق آبی-اناریها بسیار بالا بود. او هدایت تیمی را برعهده برگرفته بود که یوپ هاینکس بهترین بازیها را به نمایش گذاشت و توانست قهرمانی در سه گانه فوتبال اروپا و آلمان را به دست آورد گذشته از این خود گواردیولا مربی باکلاس و با کارنامه ای بود و در چهار سال حضورش در آبی-اناریها دو بار قهرمانی در لیگ قهرمانان  اروپا را به دست آورد و به عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ این باشگاه نیز انتخاب شد.


انتظارات هواداران بایرن مونیخ از گواردیولا بسیار فراتر از قهرمانی در رقابت های بوندسیلگا است چرا که بایرن با تفاوت بسیار زیادی که نسبت به دیگر تیم های دارد اگر عنوان قهرمانی را در بوندسلیگا به دست نیاورد بسیار عجیب است چرا دورتموند تنها رقیب نامی بایرن فصل کابوس واری را پشت سرگذاشت و انتظاری هم جز قهرمانی باواریایها نمی رفت.


بنابرین می توان گفت که انتظار نخست هواداران بایرن مونیخ از پپ گواردیولا قهرمان کردن این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بود که این مربی اسپانیایی در هر دو سال حضورش در بایرن از این ماموریت ناتوان بوده است. تیم او در سال نخست شکست سنگینی را در هر دو بازی رفت و برگشت برابر رئال مادرید تن به شکست داد و از دور رقابتها حذف شد. گواردیولا در فصل دوم حضورش در بایرن این تیم را تقویت کرد اما از شانس بد او به بارسلونا آماده خورد و در نهایت هم با درخشش مثلث خطرناک این تیم بازی را واگذار کرد البته باید اعتراف کرد که بایرن گواردیولا در فصلی که گذشت بسیار بد شانس بود چرا که بسیاری از ستاره های خود را به علت آسیب دیدگی در اختیار نداشتو به عنوان مثال در دیدار این تیم برابر بارسلونا آرین روبن، فرانک ریبری و داوید آلابا سه ستاره کلیدی این تیم نتوانستند به علت آسیب دیدگی به میدان بروند و این یکی از دلایل اصلی ناکامی بایرن بود.


انتظار می رفت که بایرن مونیخ یکی از فعال ترین تیم ها در فصل جابجایی تابستانی امسال باشد. فرانک ریبری یکی از بهترین بازیکنان بایرن با آسیب دیدگی مبهمی روبرو شده است و احتمال دارد که دیگر نتواند بازی بکند و از طرف دیگر هم آرین روبن زوج ریبری سالهای پایانی فوتبال خود را سپری می کند و سران بایرن باید در تابستان امسال برای این دو ستاره خود جانشینان شایسته ای پیدا بکنند اما خبری از فعالیت باشگاه بایرن در تابستان به گوش نمی رسد و به نظر می رسد که این تیم آلمانی در خواب فرو رفته است و این چه بسا باعث نگرانی هواداران این تیم بشود.


دارمیان و دی ماریا دو بازیکنی بودند که شایعه های زیادی درباره پیوستن  آنها به بایرن به گوش می رسید به ویژه دی ماریا که از او به عنوان بهترین گزینه برای جایگزینی آرین روبن هلندی یاد می شد اما از آلمان خبر می رسد که بایرن بی خیال جذب این دو بازیکن شده است و قصد دارد کواسویچ ستاره اینتر را جذب بکند که به نظر می رسد این انتقال هم رخ نخواهد داد چرا که این بازیکن اعلام کرده است که دوست دارد در اینتر باقی بماند.


باشگاه منچستر یوناتید برای فروش آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی خود ۸۰ میلیون یورو طلب کرده است و با این رقم گواردیولا بی خیال این بازیکن شده است چرا که همه می دانند دی ماریا کنونی شایسته پرداخت این مبلغ نیست. او در رئال مادرید در حد یک فوق ستاره ظاهر شد وتوانست زمینه را برای قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا فراهم بکند اما در منچستریونایتد فصل کابوس واری را پشت سرگذاشت و به نیمکت نشین بازیکنی چون اشلی یانگ تبدیل شد و طبیعی است که قیمت او در بازار پایین بیاید.


بایرن مونیخ در آوریل گذشته روی چند بازیکن تمرکز کرده بود و می خواست آنها را جذب بکند اما هیچ کدام از این انتقال ها صورت نگرفت. کاسترو یکی از بازیکنانی بود که بایرن به دنبال او بود که این بازیکن در نهایت به دورتموند پیوست. کیوین دی برون بلژیکی هم اعلام کرد که دوست دارد در ولفسبورگ باقی بماند و ایلکای گوندوگان هم قراردادش را با دورتموند تمدید کرد تا به شایعه پیوستنش به بایرن پایان بدهد.


گریزمان از دیگر بازیکنانی بوده که بایرن به جذب او علاقه نشان داده است و از او به عنوان بهترین گزینه برای جایگزینی فرانک ریبری یاد می شود اما بعید به نظر می رسد که اتلتیکو مادرید دست بردار این ستاره خود باشد و یا حداقل اینکه باواریایها اصرار بیشتری برای جذب این بازیکن به خرج بدهند.


بایرن مونیخ در فصل جابجایی تابستانی سال جاری تنها دو بازیکن را جذب کرده است. نخست اولرایش سنگربان اشتوتگارت بوده که او در ترکیب اصلی قرار نمی گیرد و تنها باید امیداور باشد که مانوئل نویر آسیب ببیند تا فرصت بازی در ترکیب اصلی بایرن به او برسد که این با توجه به آمادگی نویر تا حدودی بعید است. خرید دوم بایرن مونیخ داگلاس کاستا ستاره برزیلی شاختار دونتسک اوکراین بوده که او به قول رسانه های آلمانی این توانایی را ندارد تا جایگزین ستاره بزرگی چون فرانک ریبری در بایرن مونیخ بشود.


علاوه براین دو بازیکن بایرن یک ستاره جوان به نام کمیش را جذب کرده که در پست هافبک دفاعی بازی می کند و بعید به نظر می رسد که با وجود ستاره های چون شواین اشتایگر، مارتینس، تیاگو، روده و آلونسو فرصت بازی به او برسد.بایرن مونیخ در پست های بازیکن جذب کرده که کمتر به آنها نیاز است. او در خط دفاعی نیاز به جذب چهره جدیدی دارد چرا که پاشنه آشیل بایرن در فصلی که گذشت همین خط دفاعی بود. دانته از روزهای اوج خود فاصله زیادی گرفته است و بایرن باید هر چه سریعتر جایگزین شایسته ای برای او انتخاب بکند و از طرف دیگر هم بادشتوبر هم مدتها است که با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می کند و نشان داده است که نمی توان به او اعتماد کرد.


بایرن در خط حمله خود نیز نیاز به جذب بازیکن دارد چرا که تنها روبرت لواندوفسکی می تواند به مهاجم نوک بازی بکند. قرارداد پیزارو با بایرن به پایان رسیده است و بعید به نظر می رسد که این بازیکن دیگر در بایرن بماند. فرانس بکن باوئر اسطوره باشگاه بایرن مونیخ به صراحت اعلام کرد که بایرن مونیخ برای بازگشت به روزهای اوج خود به تغییراتی اساسی نیاز دارد و باید در پست های مختلف بازیکن جذب بکند تا نیمکت بسیار خوبی داشته باشد و مشکل فصل اخیر برای این تیم تکرار نشود.


بایرن مونیخ بعد از جذب کاستا برزیلی در خواب عمیق فرو رفته است  و دیگر به دنبال جذب ستاره های برزگ نیست. هواداران بایرن مونیخ از این می ترسند که اتفاقات سال ۲۰۱۰ باردیگر برای این تیم تکرار بشود و نتوانند در فصل جابجایی تابستانی بازیکنانی را که به آنها نیاز دارند جذب بکنند.


درست است که فصل جابجایی تابستانی تا دو ماه دیگر ادامه خواهد داشت اما کسی  که با قوانین نانوشته فصل نقل و انتقالات آشنا است به خوبی می داند که جذب بازیکنان بزرگ نیازمند مذاکرات پیوسته و تلاش زیاد است و این چیزی است که در بایرن نمی بینیم. همه هواداران بایرن جذب بازیکنان بزرگ در فصل جابجایی سال جاری را ضروری می دانند اما به نظر می رسد که سران بایرن در تابستان به خواب زمستانی فرو رفته اند مگر اینکه مذاکرات سری آنها با دیگر باشگاه ها برقرار باشد که این از ژرمن ها بعید نیست.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن