تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820036042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه بیش از 856 میلیون ریال خدمات درمانی به مددجویان شیرازی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ارائه بیش از 856 میلیون ریال خدمات درمانی به مددجویان شیرازی خبرگزاری پانا: مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز گفت:در سه ماهه نخست سال جاری ، بیش از856 میلیون ریال صرف هزینه خدمات بهداشتی ،درمانی و امور بیمه ای نیازمندان شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۵ تير ساعت 19:25

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مرآت رسولی اظهار داشت:مبالغ هزینه شده در سر فصل درمانی و بهداشتی مددجویان و اقشار آسیب پذیر در یک دوره 3 ماهه بالغ بر 856میلیون و354 هزار است.
وی خاطر نشان کرد :از این رقم مبلغ163 میلیون و 354 هزار ریال مربوط به هزینه های دارو ،بیش از 203 میلیون ریال مربوط به خدمات بستری و بیش از 453 میلیون و 289 هزار ریال متعلق به کمک به پرداخت فرانشیز این عزیزان شده است.
وی تعداد بیماران خاص خدمات گرفته از این نهاد را 90 نفر و هزینه های صورت گرفته را افزون بر 105 میلیون ریال اعلام کرد و افزود:این هزینه ها با مشارکت خیرین و نیکوکاران انجام شده است.
رسولی کمک درمانی این نهاد را به افراد غیر تحت پوشش مستاصل در پرداخت هزینه های درمانی بالغ بر 300 میلیون ریال دانست و افزود: کمیته امداد برای دریافت مساعدت و همیاری خیرین گرامی جهت تامین هزینه درمان این بیماران آمادگی کامل دارد.
وی افزود: در حال حاضرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیراز به 35 هزارو 336 نفر از افراد تحت حمایت به صورت دائم با استفاده از کارتهای بیمه ای این نهاد ،خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن