تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819739377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی آسیب ها و مسائل آموزشی ،پرورشی استان ایلام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش ایلام عنوان کرد : بررسی آسیب ها و مسائل آموزشی ،پرورشی استان ایلام خبرگزاری پانا: رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره كل آموزش و پرورش استان: یكی از ویژگی های انتخاب این مسائل، داشتن تصویری خوش بینانه برای حل و وجود اعتقاد و اراده برای تغییر از طریق علمی و منطقی از سوی مدیران آن بخش می باشد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۵ تير ساعت 15:16

خبرگزاری پانا+

به گزارش اخبرگزاری پانا، اولین میزگرد از سلسله میزگردهای بررسی آسیب ها و مسائل آموزشی ، پرورشی استان ایلام با عنوان "بررسی استقبال پایین بیسوادان از کلاس های سوادآموزی و ارائه ی راهکارهای آن"، در دفتر معاونت سوادآموزی برگزار شد.
 
در این میزگرد تعدادی از صاحب نظران علمی، اجرایی و تخصصی با بررسی دلایل استقبال پایین بیسوادان از کلاس های سوادآموزی و عدم علاقه ی معلمان به تدریس در این کلاس ها به ارائه ی راه کار پرداختند.
 
خلیل کمربیگی، رئیس گروه تحقیق و پژوهش، هدف از اجرای این میزگردها را که در قالب اتاق های فکر برگزار می شود، بررسی آسیب ها و مسائل معاونت ها، ادارات و دوائر داخلی اداره کل و ارائه راه کار در جهت رفع یا کاهش آن دانست.
وی در این باره گفت: مسائلی که در این میزگردها طرح می شوند ناظر بر وجود شرایط منفی دانسته که در کارکرد معاونت ها و دوائر داخلی اختلال ایجاد کرده اند.
وی ادامه داد که یکی از ویژگی های انتخاب این مسائل، داشتن تصویری خوش بینانه برای حل و و جود اعتقاد و اراده برای تغییر از طریق علمی و منطقی از سوی مدیران آن بخش می باشد.
 
در این میزگردها، متخصصین، صاحب نظران حوزه های علمی، اجرایی و بخش خصوصی و همچنین پژوهشگران آن آسیب یا مساله شرکت داشته و خروجی این جلسات منجر به تدوین یک متن سیاستی برای اجرا خواهد شد.
 
قرار است در میزگردهای آینده مسائلی چون عدم موفقیت در آزمون های رسمی، کیفیت بخشی به جلسات شورای آموزش و پرورش، عدم برنامه محوری مدیران، آسیب شناسی حوزه مشاوره و شناسایی منابع درآمدی اداره کل آموزش و پرورش مورد نقد، بررسی و تحلیل قرار می گیرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن