تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804715632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشيان:همه پاداش‌ها و معوقات مالي پرداخت خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۴۰ب.ظ)
ساحلي بازان ايران افتخار فدراسيون فوتبال هستند کفاشيان:همه پاداش‌ها و معوقات مالي پرداخت خواهد شد موج-رئيس فدراسيون فوتبال گفت: تيم ملي فوتبال ساحلي از افتخارات فدراسيون است و به زودي تمام معوقات و پاداش ها را پرداخت مي کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از فدراسيون فوتبال، علي کفاشيان روز گذشته در حضور رئيس دپارتمان فوتبال ساحلي، مربي تيم ملي فوتبال ساحلي، و بازيکنان تيم ملي فوتبال ساحلي گفت: خوشحالم در جمع شما افتخار آفرينان هستم. تيم ملي فوتبال ساحلي در دو دوره‌اي که رياست فدراسيون را بر عهده دارم از افتخارات فدراسيون فوتبال بوده و دليل آن تلاش و زحمت زيادي است که رقابت‌هاي مختلف از خود نشان داده‌ايد.
وي ادامه داد: جايگاهي که ايران با تلاش شما در فوتبال ساحلي جهان براي خود ثبت کرده، بسيار ارزشمند است به خصوص که بدون چشمداشت اين زحمات را انجام داده‌ايد. مي‌دانم عليرغم افتخاراتي که به دست آورده‌ايد نتوانسته‌ايم حق و حقوق شما را به درستي بپردازيم و تجليل مناسبي به‌ عمل آوريم اما همانطور که مي‌دانيد مشکلات زيادي باعث ايجاد چنين شرايطي شده است.
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: در هر صورت شرايط به اين گونه نمي‌ماند و بهتر خواهد شد. معتقدم کاري که تاکنون انجام داده‌ايد براي پاداش نبوده و صرفاً براي دفاع از افتخارات خود و حيثيت پيراهن تيم ملي ايران بوده اما اين قول را مي‌دهم که تمامي معوقات، پاداش‌هاي گذشته و در صورت کسب نتايج خوب در جام جهاني پاداش اين دوره را پرداخت کنيم.
کفاشيان تصريح کرد: خلاءهاي زيادي در حمايت‌هاي فدراسيون از شما وجود داشته اما لازم است تاکيد کنم که نظر هيئت رئيسه روي فوتبال ساحلي ايران بسيار مثبت است و ما هم به دنبال جذب اسپانسر براي فوتبال ساحلي هستيم و فکر مي‌کنم اين اتفاق در آينده نزديک نهايي خواهد شد تا شرايط را به سطح شان و افتخارات فوتبال ساحلي برسانيم.
وي درخصوص مسابقات پيش‌روي تيم ملي فوتبال ساحلي در جام جهاني گفت: بدون شک گروه آساني نداريم اما به‌نظرم تيم‌هاي مقابل شما بايد استرس داشته باشند نه شما؛ چراکه پيش از اين برزيل را شکست داده‌ايد و بدون شک تيم ملي اسپانيا هم از سطح پايين‌تري نسبت به برزيل برخوردار است. همانگونه که در دوره گذشته در جام جهاني تاهيتي هم شايستگي‌هاي خود را نشان داديد اما با پيروزي خفيف روسيه، شانس رسيدن به مرحله نيمه‌نهايي را از دست داديد.
رئيس فدراسيون فوتبال عنوان کرد: باز هم به همه شما خسته نباشيد مي‌گويم و ضمن عمل کردن به قول‌هايي که پيش از اين داده بوديم، در صورت قرار گرفتن در جمع چهار تيم نهايي جام جهاني به پرتغال مي‌آيم و در کنار شما خواهم بود. در مجموع براي شما آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم با دست پر به کشورمان برگرديد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن