تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819491543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسیایی شدن ملی پوش وزنه برداری همدان در هاله ای از ابهام


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آسیایی شدن ملی پوش وزنه برداری همدان در هاله ای از ابهام همدان- ایرنا- اعزام حسن گل پرور ملی پوش دسته سبک وزن تیم ملی وزنه برداری کشور به رقابتهای آسیایی در هاله ای از ابهام است.


فدراسیون وزنه برداری کشور در حالی اسامی اولیه نفرات اعزامی به رقابتهای وزنه برداری قهرمانی آسیا را اعلام کرده که خبری از نام حسن گل پرور تنها ملی پوش وزن 56 کیلوگرم در این لیست نیست.
رییس هیات وزنه برداری استان همدان در این باره می گوید: گل پرور به تشخیص کادر فنی و به دلیل مصدومیت جزیی در استراحت بسر می برد.
منوچهر رضاخانی روز دوشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این وزنه بردار همدانی تنها ملی پوش دسته 56 کیلوگرم به شمار می رود که البته حضورش در رقابتهای آسیایی بستگی به تصمیم مستقیم کادر فنی دارد.
وی اضافه کرد: گل پرور حضوری موفق در اردوی تیم ملی وزنه برداری کشور داشته است منتهی سرمربی تیم با توجه به رکوردها و شرایط جسمانی تشخیص می دهد که کدام وزنه بردار روانه رقابتهای بین المللی شود.
رضاخانی بیان کرد: گل پرور در آسیا پنج حریف و در جهان دو حریف قدرتمند پیش رو دارد که البته حضورش در رقابتهای قهرمانی آسیا که پیش از رقابتهای جهانی است، 50 درصد پیش بینی می شود.
وی خاطرنشان کرد: حسن گل پرور افتخار ارزشمند وزنه برداری استان همدان است که امیدواریم در ترکیب تیم اعزامی قرار گیرد منتهی هر تصمیم که گرفته شود قطعا مورد احترام است.
وی یادآور شد: گل پرور هم اکنون به استراحت بدنی می پردازد تا مصدومیتش درمان شود.
گل پرور اواخر اسفندماه سال گذشته در رقابتهای قهرمانی کشور به سه مدال طلا دست یافته بود.
وی جزو بهترین وزنه برداران استان همدان به شمار می رود و سال گذشته در میادین مختلف صاحب عنوان های شایسته شد.
هم اکنون بیش از 500 وزنه بردار در سطح استان همدان به صورت حرفه ای فعالیت دارند.
7520/6993



15/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن