تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803993409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ماسال گیلان: 38 درصد از شبکه آب روستایی ماسال فرسوده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فرماندار ماسال گیلان: 38 درصد از شبکه آب روستایی ماسال فرسوده است استان‌ها > گیلان - فرماندار ماسال با اشاره به مخاطرات بهداشتی شبکه های فرسوده آب روستایی شهرستان بر لزوم بازسازی آن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ، محمود قاسم نژاد صبح امروز در نشست كارگروه بررسي مشكلات آب شرب شهرستان ماسال با اشاره به مشكلات تامين آب آشاميدني سالم در روستاهاي اين شهرستان، گفت: شايسته نيست بعد از گذشت بيش از 3 دهه از انقلاب اسلامي، هنوز تعداد قابل ملاحظه اي از روستاهاي شهرستان فاقد آب آشاميدني باشند.
وي با بيان اينكه، نمي توان همه مشكلات موجود را بر گردن ادارات متولي گذاشت، گفت: بسياري از مشكلات به دليل كمبود اعتبارات ايجاد مي شود كه خوشبختانه در سال گذشته توانستيم، اعتبار مناسبي را جهت پيشبرد پروژه هاي آبرساني شهرستان اختصاص دهيم و در اين راستا نماينده شهرستان نيز از محل اعتبارات تبصره 22 ماده 180 مساعدت كردند كه منجر به آبرساني به 17 روستاي شهرستان در سال 93 شد.
فرماندار ماسال با عنوان اين مطلب كه بخشي از شبكه هاي آبرساني روستايي شهرستان فرسوده است، اظهار داشت: شبكه هاي فرسوده مي تواند در سلامت آب آشاميدني مشكل ايجاد كند،‌ازهمين رو جا دارد به طور ويژه نسبت به نوسازي شبكه ها اقدام شود.
قاسم نژاد، هدر رفت آب را يكي ديگر از معضلات ناشي از شبكه هاي فرسوده عنوان كرد و تاكيد كرد: جهت رفع اين شبكه هاي فرسوده نياز به تخصيص اعتبار مناسب ملي و استاني است كه ما نيز از طريق كميته برنامه ريزي شهرستان كمك خواهيم كرد.
وي عدم وجود شبكه فاضلاب شهري مناسب در سطح شهرستان را يكي ديگر از دغدغه هاي اين حوزه ارزيابي كرد و با توجه به اهميت حفظ سلامت و بهداشت شهروندان بر تامين اعتبار مناسب در اين خصوص تاكيد كرد.
38 درصد شبكه هاي آبرساني شهرستان ماسال نياز به بازسازي دارد
مدير عامل آب و فاضلاب روستايي گيلان نيز در اين نشست با اشاره به اينكه از 93 روستاي شهرستان ماسال، 69 روستا ي آن از نعمت آب برخوردار است، گفت: اولويت نخست شركت آب وفاضلاب روستايي تامين آب آشاميدني سالم براي روستاهاي فاقد آب است.
محمد علي فر اميني، اصلاح و بازسازي شبكه هاي فرسوده را از ديگر وظايف اين شركت عنوان كرد و افزود: 650 كيلومتر شبكه ابرساني در شهرستان ماسال وجود دارد كه حدود 38 درصد از آن فرسوده است.
وي خاطر نشان كرد: بازسازي اين ميزان شبكه فرسوده در كوتاه مدت ميسر نيست و بايد با تامين اعتبار لازم در يك دوره بلند مدت اين مشكل را مرتفع كرد.
مدير عامل آبفار گيلان با بيان اينكه 3 مجتمع از 34 مجتمع آبرساني تعريف شده در استان گيلان در شهرستان ماسال قرار دارد ابراز اميدواري كرد: با تكميل پروژه مجتمع آبرساني چاله سرا 6 روستاي ديگر شهرستان نيز از نعمت آب برخوردار شوند.
گفتني است اين نشست با پي گيري و حضور محمود شكري نماينده شهرستان هاي ماسال، تالش و رضوانشهر با حضور مسئولان كشوري و استاني امور آب در دفتر فرماندار ماسال برگزار شد.
بازديد از پروژه هاي آبرساني شهرستان و برخي از روستاهاي فاقد آب آشاميدني از ديگر برنامه هاي اين گروه كاري بود. پيش از اين نيز نشست هاي اين چنيني با حضور مسئولان استاني و نماينده شهرستان براي پي گيري ديگر مشكلات زيربنايي شهرستان همچون راه و منابع طبيعي در محل دفتر فرماندار ماسال برگزار شده بود.

کلید واژه ها: استان گیلان -




دوشنبه 15 تیر 1394 - 12:46:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن